۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۰۵۴
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

عدم توجه به خانواده آثار مخربی در تربیت فرزند بر جای می گذارد

عدم توجه به خانواده آثار مخربی در تربیت فرزند بر جای می گذارد
مدیر مدرسه علمیه بروجرد با تأکید بر ضرورت توجه طلاب به خانواده، گفت: باید برای خانواده وقت گذاشت، عدم توجه به خانواده آثار مخربی در تربیت فرزند بر جای می گذارد.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش همسر در زندگی اشاره کرد و بیان داشت: همسران و خانواده طلبه ها در موفقیت علمی، معنوی و اجتماعی طلبه نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به خانواده و کنار خانواده بودن افزود: طلاب باید در انجام امور علمی، فرهنگی و اجتماعی و تبلیغی برنامه ریزی داشته باشند و از خانواده غافل نشوند.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که می فرمایند لزومی ندارد طلبه خودش را سرگزم مباحث علمی و اجتماعی کند و به خانواده نرسد، عنوان کرد: طلبه با برنامه ریزی می تواند بسیاری از امور را انجام دهد و از کارهای غیرضروری پرهیز کند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ اعتدال در انجام امور و عدم غفلت از خانواده خاطرنشان کرد: غفلت از خانواده پیامدهای فراوانی در پی دارد و سرگرم شدن به امور علمی و اجتماعی و غفلت در تربیت فرزندان تأثیر خواهد گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: غفلت در تربیت فرزند، عدم توجه به درس فرزند از جمله مواردی است که می تواند بازتاب بدی در تربیت اجتماعی آنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه طلاب در کنار رسالت تبلیغی و علمی که بر دوش دارند، باید برای خانواده وقت بگذارند، گفت: غفلت از فرزند تبدیل به عقده می شود و رفتن به طرف دوست ناباب و ایجاد افسردگی و دیگر پیامدها و ناهنجاری ها رخ دهد.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی می توان به انجام امور شخصی و اجتماعی پرداخت و به موقع نیز باید در کنار خانواده باشیم و برای اعضای خانواده وقت بگذاریم و با بودن در کنار خانواده جلوی ناهنجاری ها و آسیب ها گرفته شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات