۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۹۴۶۵
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

ضرورت همکاری آموزش و پرورش و خانواده در تربیت نسل امروز

ضرورت همکاری آموزش و پرورش و خانواده در تربیت نسل امروز
امام جمعه بروجرد بر ضرورت همکاری آموزش و پرورش و خانواده در تربیت نسل امروز تأکید کرد و گفت: با همکاری این دو نهاد باید اخلاق و معنویت را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشستی به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی که در سالن دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، گفت: تربیت و تعلیم دو رکن اساسی هستند که در رشد و پویایی در کنار هم تداوم دارند.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: نهاد امور تربیتی حیات شجره طیبه آموزش و پرورش و هدیه شهیدان رجایی و با هنر است.

وی با اشاره به نقش مربیان پرورشی در شکل دهی به شخصیت دینی و هویت مذهبی دانش آموز افزود: ارزش ها و اخلاق اسلامی و صفات پسندیده روحی و شخصیتی را بین دانش آموزان تقویت کرد.

امام جمعه بروجرد به نقش خانواده و آموزش و پرورش در تربیت نسل امروز اشاره و عنوان کرد: تعامل و همکاری این دو نهاد در ارتقای تربیت اسلامی و تقویت معنویت در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه امور تربیتی در آموزش و پرورش با هدف ترغیب دانش آموزان به سمت آموزه های دینی، قرآن، عترت و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: امور تربیتی شالوده و پایه نظام تعلیم و تربیت و حافظ دین مبین اسلام و ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: انسان ها باید با تقویت روحیه صداقت، تواضع، تقوا و پایبند بودن به ارزش ها، اصول انسانیت را سر لوحه کار خویش قرار دهد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات