۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۵۷۰
آیت الله موسوی اصفهانی:

جرم طلبه همدانی دفاع از دین بود

جرم طلبه همدانی دفاع از دین بود
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: جرم ما عمامه ما و دفاع از دین است و اگر امروز از دین دفاع نمی کردیم و از اول انقلاب در این راه قدم بر نمی داشتیم امروز کسی با ما کار نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان امشب با حضور در منزل طلبه همدانی که صبح امروز به ضرب گلوله یکی از اشرار کشته به خانواده وی تسلیت گفت.

وی در این دیدار ضمن محکوم کردن این اقدام برخورد جدی با عاملان وقوع این جنایت را خواستار شد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که خون مظلوم دامن این افراد را خواهد گرفت یادآور شد: حجت الاسلام قاسمی نه تنها در این حادثه مظلوم بود بلکه یکی از عالمان و معممین همدانی بود بنابراین برخورد جدی با عامل یا عاملان وقوع این جنایت بسیار ضروری و جدی است.

وی خود را خدمتگزار طلاب معرفی کرد و گفت: جرم ما عمامه ما و دفاع از دین است و اگر امروز از دین دفاع نمی کردیم و از اول انقلاب در این راه قدم بر نمی داشتیم امروز کسی با ما کار نداشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که روحانیت حامی انقلاب بوده و هست اظهار داشت: همه ما افتخار می کنیم که در این راه قدم گذاشته ایم و تا پای جان هم پای اعتقادات خود خواهیم ایستاد.

وی یادآور شد: همان طور که در قرآن نیز بیان شده است، بارها پیامبر را مورد تمسخر قرار می دادند و ایشان را اذیت می کردند اما هیچ گاه حضرت از انجام رسالت خود سرد نشدند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان پیامبر اسلام را الگوی روحانیان و طلاب عنوان کرد و گفت: هنگامی که ایشان قدم عقب نمی گذارند ما نیز باید به وظایف خودمان عمل کنیم و عقب ننشینیم.

وی با اشاره به تماس تلفنی نماینده آیت الله اعرافی خاطر نشان کرد: وی در تماس تلفنی خواستار بررسی دقیق این حادثه و پیگیری قضیه شد.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان تاکید کرد: حتی اگر ایشان طلبه هم نبودند باید در حد توانمان به وظیفه خود عمل کنیم چرا که در مملکت اسلامی خون یک نفر ریخته شده است و باید اقدامات جدی انجام شود./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات