۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۴۶۹۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مشکلات کشور آزمون بزرگ الهی برای ملت ایران است

مشکلات کشور آزمون بزرگ الهی برای ملت ایران است
آیت الله نمازی مشکلات کنونی کشور را یک آزمون الهی برای ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران از این آزمون بزرگ الهی نیز با سربلندی خارج خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی عصر امروز در دیدار فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه کاشان شرایط کنونی کشور، منطقه و نظام بین الملل را حساس خواند و گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی که به دنبال رسیدن اهداف خود در منطقه بودند شکست خورده و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به مرحله‌ای از عزت و عظمت و اقتدار رسیده است که نگاه جهانیان را نسبت به خودش به عنوان یک کشور مقتدر و با اقتدار معطوف کرده است.

آیت الله نمازی گفت: دشمن طی ۴۰ سال گذشته هر توطئه‌ای اعم از جنگ سخت و غائله‌های مختلف قومی و قبیله‌ای و ترور شخصیت‌های نظام داشته و تهدید‌ها و تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به کار بسته است، اما در همه توطئه‌های خود شکست خورده و نتوانسته به اهداف خودش برسد.

وی مشکلات کنونی کشور را یک آزمون الهی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران امروز در آزمون بزرگی قرار دارد و از این آزمون بزرگ الهی نیز به مانند آزمون‌های گذشته با موفقیت عبور خواهد کرد و مشکلات اقتصادی را پشت سرخواهد گذاشت و دشمن را در رسیدن به اهداف اش به مانند گذشته ناکام خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به بارش رحمت الهی در ابتدای سال جاری، اظهار داشت: هرچند سیلاب‌های اخیر در استان‌های کشور خسارت‌های زیادی را به بار آورد، اما با ورود سپاه و ارتش و روحانیت و نیرو‌های مردمی به صحنه کمک رسانی به مردم سیل زده سبب وحدت ملی در کشور ايجاد شد.

آیت الله نمازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را یک سرمایه بزرگ دانست و افزود: قدرت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه بزرگی است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی نصیب سپاه پاسداران کرده است.

به گفته وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشید و افتخارات زیادی را آفرید امروز نیز همان راه دفاع مقدس را با اقتدار ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان سرباز امام زمان بودن را نیازمند داشتن روحیه ایثار و مجاهدت و شهادت طلبی نظیر تفکری که بر دفاع مقدس حاکم بود دانست و افزود: پاسداران انقلاب اسلامی مسلح به سلاح معرفت شناسی است.

آیت الله نمازی همچنین جوانان‌ها را امانت‌های الهی نزد ما دانست و با اشاره به اینکه دریچه‌های معرفت شناسی را باید به روی جوان‌ها باز کرد، عنوان کرد: تازمانی که جوان‌های ما مسلح به سلاح معرفت الهی باشند آمریکا و دشمنان اسلام و نظام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

سرهنگ مرتضی عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز ابتدای این دیدار با بیان اینکه ترامپ رییس جمهور آمریکا سبب شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهانیان معرفي شود، گفت: زمانی رییس جمهوری آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درلیست تروریستی اعلام کرد که نیرو‌های سپاه در استان‌های سیل زده کشور برای خدمت به مردم تا نیمه بدن در گل و لای سیلاب قرار داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ میلیارد ریال پوشک و شیر خشک و اجناس مورد نیاز سیل زدگان از سپاه پاسداران کاشان به استان گلستان ارسال شد، گفت: کمک‌های مردمی از کاشان به مردم استان‌های سیل زده کشور همچنان ادامه دارد ودر برنامه‌های جهادی و اقتصادی، وام اشتغال، آموزش اشتغال و طرح همگام با کشاورز پیش بینی شده است.

به گفته وی یک خیر کاشانی ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی دو قلو به ارزش یک میلیارد ریال به هم وطنان سیل زده کشور هدیه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ هزار نفر از یک سوم مردم شهرستان کاشان عضو بسیج هستند، یادآور شد: ۵۰ هزار نفر از ۱۲۰ هزار بسیجی در کاشان کمتر از ۳۵ سال سن دارند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات