۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۰۴۷۵۳
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

دولت در مدیریت فضای مجازی کوتاهی کرده است

دولت در مدیریت فضای مجازی کوتاهی کرده است
امام جمعه همدان گفت: مسؤولان می‌توانند با راه اندازی شبکه ملی آن را مورد حمایت قرار دهند اما متاسفانه شاهد کوتاهی دولت در این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر روحانی شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی ضمن تسلیت شهادت این روحانی همدانی خاطر نشان کرد: از نیروی انتظامی به دلیل عکس العمل آنها در شناسایی و به هلاکت رساندن قاتل تشکر می کنیم.

وی افزود: این حضور حداکثری مردم همدان، شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین نشان داد که همدان جایی برای اراذل و اوباش نیست و در این شهر نباید احساس امنیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی منیت را حق مردم دانست و گفت: البته نیروی انتظامی بر مسائل نظارت می‌کند اما خواسته مردم‌ از دولت این است به فضای مجازی توجه کند.

وی تصریح کرد: ما مخالف فضای مجازی نیستیم و نمی‌گوییم باید مسدود شود البته مدیریت بر آن کامل و جامع باید صورت گیرد و این ضروری است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست تأکید کرد: مسؤولان می‌توانند با راه اندازی شبکه ملی آن را مورد حمایت قرار دهند اما متاسفانه شاهد کوتاهی دولت در این موضوع هستیم.

وی با اشاره به اینکه قاتل شهید قاسمی با خود اسلحه به همراه داشت است اظهار داشت: درگیری ناجا با این شرور در شب رخ  و داد اگر در روز بود مشخص نبود چه اتفاقاتی به دنبال داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این روحانی شهید تقدیر کرد و افزود: این‌ جمعیت نشان دهنده ارتباط مردم با روحانیت است و این رابطه هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه توجه به مشکلات مردم و فضای مجازی حرف مراجع تقلید است گفت: مراجع نسبت به فضای مجازی در جلسات عمومی و خصوصی تذکر دادند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات