۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۰۴۷۶۷
در قم برگزار شد؛

تجمع طلاب در محکومیت جنایت همدان

تجمع طلاب در محکومیت جنایت همدان
تجمع طلاب و فضلای استان همدان در محکومیت شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع طلاب و فضلای استان همدان در محکومیت شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در این تجمع با بیان اینکه روحانیت همواره در خطوط مقدم عرصه های مختلف قرار داشته است، گفت: روحانیت در زمینه خدمت به مردم و دفاع از حقوق مظلومان در هر کجای عالم حضور یافته و در این مسیر با ارزش از آرمان های خویش کوتاه نخواهد آمد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به برکات حضور طلاب و روحانیون در جامعه اشاره و تأکید کرد: امروز شاهد هستیم که روحانیونی همچون شیخ زکزاکی میلیون ها نفر را با اندیشه ناب تشیع آشنا کرده اند، بنابراین دشمن این موضوع را نمی تواند تحمل کند و به مقابله می پردازد.

وی با اشاره به اینکه روحانیت با اهدای خون خود بیشتر در دل ها محبوبیت پیدا می کند، افزود: خون شهید قاسمی‌ها سبب می‌شود تا مردم عادی و جوانانی که شبهه داشتند بیشتر به سمت روحانیت بیایند و عزت و عظمت روحانیت با این خون‌ها بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان اینکه از خون شهید حجت الاسلام قاسمی نخواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: شهادت حجت الاسلام قاسمی برای ما سنگین است و ما هیچگاه سنگرها را خالی نخواهیم کرد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم مقابله با تفکرات منفی و شرارت ها در فضای مجازی تاکید کرد: باید افرادی که چنین تفکری را دارند شناسایی و برخورد شود چون پس از روحانیت به دنبال بازاری‌ها و دیگر اقشار خواهند رفت؛ حادثه ای در همدان به دست مزدوری رخ داد و دست صهیونیست پشت آن است که نهایت آن تلاش شد فرد روحانی را ترور کند و قطعاً ما برای آن‌ها دشمن هستیم.

وی تصریح کرد: روحانیت با اهدای خون خود جایگاه بالاتری در جامعه پیدا می کند؛ دشمن با اینگونه اقدامات نمی تواند اسباب وحشت روحانیت را فراهم کرده و آن را از صحنه به در کند، زیرا روحانیت همواره در صحنه است و با این شهادت ها جان دوباره ای می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در پایان با بیان اینکه روحانیت همیشه آماده شهادت است، گفت: قوه قضاییه و نیروهای امنیتی در زمینه شهادت حجت الاسلام قاسمی به موقع عمل کردند و تعدادی از افراد نیز دستگیر شدند؛ دستگاه های امنیتی باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا دیگر شاهد این گونه جرایم نباشیم./841/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات