۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۰۴۹۶۱
آیت الله حیدری:

خنده، تنها هنر آل سعود در برابر توهین‌های ترامپ است

خنده، تنها هنر آل سعود در برابر توهین‌های ترامپ است
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه آل سعود گاو شیرده آمریکا است، گفت: آل سعود آنچنان حقیر است که در برابر توهین‌های ترامپ، تنها هنرش خنده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، ساعتی پیش در مراسم گرامیداشت شهدای قطیف در مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب (ع) اهواز، با بیان اینکه جوانان شیعی قطیف کشته شدگان تروریسم و خشونت نظام وهابی آل سعود است، اظهار داشت: تولی و تبری از یک وظیفه شرعی و الهی است و در این باره باید از دشمنان خدا تبری جست که در زمان کنونی آل سعود وهابی، دشمنان خدا و مسلمانان هستند، آل سعودی که تاریخش انباشته شده از قتل، غارتگری، تروریسم و جنایت است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آل سعود با شهادت شیعیان و فعالان حقوقی در پی حفظ حکومت پست و رو به زوال خود است، تصریح کرد: این حکومتی که بر پایه اعتماد و همکاری با آمریکا و صهیونیست‌ها تأسیس شده است به برکت خون شهدای مظلوم عربستانی، نابود می‌شود؛ از سوی دیگر رهبر انقلاب نیز پیش بینی کرد که خون‌های به ناحق ریخته در اسرع وقت پایه‌های حکومت ظالم و خائن به اسلام، آل سعود را خواهد شکست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تنها دارایی آل سعود پول است، افزود: آل سعود با پول هایش، دهان آمریکا را در برابر نقض متعدد حقوق بشر بسته است؛ آل سعودی که در برابر توهین‌های متعدد ترامپ فقط خنده را می‌داند و فاقد هر گونه عزت، کرامت، انسانیت است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه آل سعود گاو‌های شیرده آمریکا هستند، عنوان داشت: آل سعود فاقد غیرت عربی و اسلامی است و اصل شان به یهود بنی قینقاع برمی گردد؛ چنانکه ناصر سعید از مورخان معروف عربستانی در کتاب تاریخ آل سعود به صراحت ذکر می‌کند که آل سعود و محمد بن وهاب از نسل یهود هستند.

وی ادامه داد: وهابیت عقاید به دور از اسلام و فرهنگ اسلامی و سنن نبوی دارد، افکار تکفیری و خوارجی را یدک می‌کشد و تابع اسلام اموی است حال آنکه اسلام، عقاید تکفیری را محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد که تکفیر و تکفیری بزرگترین مشکل جهان اسلام است که همچون خنجری از پشت بر پیکره اسلام فرود آمده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عشق محمد و آلش تنها گناه شهدای قطیف است، گفت: ملتی که آماده شهادت است به پیروزی دست پیدا می‌کند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات