۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۰۴۹۹۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رونق تولید، عامل حفظ استقلال و عزت کشور در برابر تحریم ها است

رونق تولید، عامل حفظ استقلال و عزت کشور در برابر تحریم ها است
نماینده مجلس خبرگان رهبری رونق تولید را عامل حفظ استقلال و عزت کشور در برابر تحریم های دشمنان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان کارگری استان با اشاره به جایگاه جامعه کارگری در رشد و پیشرفت کشور، کارگران را پیشگامان رونق تولید در جامعه معرفی کرد.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که دین جایگاه بسیار بالایی برای کار و کارگر قائل شده است، افزود: اهمیت و جایگاه جامعه کارگری تا حدی است که موجب حفظ استقلال و عزت یک کشور خواهد شد.
 
وی با بیان این که جامعه کارگری با تلاش‌های شبانه روزی خود موجب حرکت چرخ تولید در کشور می‌شوند، افزود: اگر این تلاش‌ها و مجاهدت‌های جامعه کارگری نباشد تولید در کشورمان با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که جامعه کارگری با حداقل ها، خدمات بسیاری را به کشورمان ارائه می‌دهند، گفت: در حال حاضر حمایت از جامعه کارگری موجب رشد و تقویت تولید در داخل کشورمان می‌شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه برخی سیاست‌های اشتباه در کشور موجب تضعیف تولیدات داخلی شده است، افزود: وجود تفکر وابستگی و واردات از سایر کشور مشکلات بسیاری را به تولید کننده داخلی وارد کرده است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که کشورمان از لحاظ توانمندی و نیروی کار باتجربه بسیار غنی است، گفت: متأسفانه برخی‌ها در این کشور علیرغم وجود چنین ظرفیت‌هایی همچنان بر طبل واردات و وابستگی می‌کوبند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که تقویت تولید داخل با حمایت از جامعه کارگری تحقق پیدا می‌کند، افزود: مسؤولان باید با حمایت از قشرکارگر بستر‌های لازم را برای رونق تولید داخل فراهم کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه امروز در عرصه تولید داخل با مشکلاتی مواجه هستیم که مهم‌ترین آن به خواست و اراده مسؤولان باز می‌گردد، گفت: رونق تولید تنها با شعار و سخنرانی محقق نمی‌شود بلکه همه مسؤولان باید در عمل به این مسأله مهم پایبند باشند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات