۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۵۱۴۵
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است
سردار قاسمی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است، گفت: این امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام عرصه‌های جامعه باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در یادواره شهید دکتر سید احمد رحیمی اظهار داشت: یکی از رموز شهدا، اخلاص ناشی از اطاعت پذیری و عبد بودن آن‌ها بوده است.

وی، شهید رحیمی را الگویی برای تمام دانشجویان، اساتید و پاسداران دانست و گفت: شهید رحیمی در وصیت نامه و بسیاری از سخنان خود بر حمایت از ولایت فقیه تاکید داشته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: این شهید در تمام لحظات زندگی خود برنامه داشته و مانند یک بسیجی ساده در جنگ‌ها با دشمن مبارزه می‌کرد و این شهدا به زندگی ما برکت دادند.

سردار قاسمی تصریح کرد: برای اینکه دین اسلام باقی بماند و زنده باشد باید شهید داد و مادران و همسران شهدا نیز در این راه نقش بسیاری داشتند و مادران در حمایت از اسلام بهترین عزیزان خود را دادند.

وی ادامه داد: شهدا مسیر شهادت را انتخاب کردند و آنچه که ما باید امروز در ادامه راه شهدا انجام دهیم نیز موضوع امربه معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: این امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام عرصه‌های جامعه باشد و مدیران باید ابتدا خودشان را و سپس مجموعه ذی ربط را امر به معروف کنند.

سردار قاسمی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 500 یادواره شهدا در استان برگزار شد که این یادواره‌های شهدا می‌تواند سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا شود.

وی گفت: متاسفانه برخی از پزشکان نمی‌خواهند در مناطق محروم ویزیت رایگان کنند و هنوز پزشکانی هستند که راه مناطق محروم را هم یاد ندارند اما پزشکانی که در مناطق محروم حضور دارند جای تقدیر و تشکر دارد./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات