۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۰۵۵۲۲
معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد؛

لزوم ترویج محتوای معنوی و اخلاقی در جامعه

لزوم ترویج محتوای معنوی و اخلاقی در جامعه
حجت‌الاسلام واحدی گفت: امروز باید با ترویج محتوای معنوی و اخلاقی در جامعه، گرایش جوانان را به سمت فضای اخلاقی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام سيد محمد واحدی مدير مؤسسه فقه و اصول حضرت آيت الله مكارم شيرازي و معاون امور حوزه‌هاي علميه خواهران ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به سرکشی های صورت گرفته از مدارس خواهران در سطح استان همدان خاطر نشان کرد: استان همدان دارای ظرفیت های بالایی است و باید بیشتر تلاش خود را بر افزایش کیفیت مدارس قرار بدهیم.

وی افزود: در بازدیدهایی که صورت گرفت الحمدالله همدان دارای رشد مثبتی بوده و فضای آموزشی خوبی را هم دارا است بنابراین بستر این که شرایط بهتر از وضع موجود شود، مهیا است.

حجت‌الاسلام واحدی با تشکر از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از حوزه های علمیه به ویژه حوزه خواهران یادآور شد: درخواست ما از نماینده حضرت آقا در استان همدان افزایش حمایت های معنوی از جانب ایشان است.

وی تاکید کرد: در هر استانی که نماینده ولی فقیه یا امامان جمعه اهل حوزه و درس و بحث باشند شاهد موفقیت های بیشتری در آن جا هستیم و به حمدالله استان همدان از چنین امام جمعه ای برخوردار است و وجود چنین شخصیتی جای شکر دارد.

معاون امور حوزه‌هاي علميه خواهران تصریح کرد: در سایه این حمایت معنوی ما می توانیم به آن رشدی که مدنظر است برسیم و با فضاهای ایجاد شده علیه حوزه ها مقابله کنیم.

وی با بیان این که فضای سلطه در بالاترین حد مبارزه با اخلاق و معنویت قرار دارد اظهار داشت: امروز باید با ترویج محتوای معنوی و اخلاقی در جامعه، گرایش جوانان را به سمت فضای اخلاقی سوق دهیم.

مدير مؤسسه فقه و اصول حضرت آيت الله مكارم شيرازي یادآور شد: از آن جایی که حوزه خواهران بستر مناسبی برای اجرای این کار است لازم است از ظرفیت های موجود برای جذب خواهران به حوزه های علمیه استفاده کنیم.

وی تریبون نماز جمعه را یکی از راه های جذب عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت ائمه جمعه و آشنا کردن مردم با حوزه ها شاهد پر شدن صندلی های این مدارس در سال تحصیلی جدید که از تاریخ 31 تیرماه شروع به ثبت نام می شود باشیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات