۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۰۵۸۸۴
حجت الاسلام چراغی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت مبلغان در تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس

ضرورت استفاده از ظرفیت مبلغان در تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت تقویت فرهنگ اقامه نماز و تربیت نسل نو تأکید کرد و گفت: باید زمینه فعالیت مؤثر مبلغان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه نماز لرستان، ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش استان گفت: هدف از اعزام مبلغ به مدارس تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز است.

وی با اشاره به اینکه هر سال در اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب قرائت می‌شود، افزود: تأکید ایشان بر مزین کردن مدارس به نماز و نمازخوانی بود که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌ها منعقد می‌شود.

دبیرستاد اقامه نماز لرستان در ادامه به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: هدف از این تفاهم‌نامه ترویج فرهنگ نماز است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت مبلغان اعزامی در مدارس باید در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل نو استفاده کرد، گفت: باید زمینه فعالیت مؤثر مبلغان در مدارس فراهم شود.

حجت الاسلام چراغی بر ضرورت تقویت فرهنگ اقامه نماز در ادارات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از ظرفیت خیران برای ترویج فرهنگ نماز در ادارات استفاده شود.

وی اظهار داشت: در راستای مصوب شدن ردیف بودجه‌ای و پرداخت حق‌الزحمه ائمه جماعات مدارس پیشنهاد می‌شود نشستی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات