۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۰۶۵۹۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیاری از مشکلات کشور با اقدامات کارشناسی قابل حل است

بسیاری از مشکلات کشور با اقدامات کارشناسی قابل حل است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از مشکلات کشور با اقدامات کارشناسی قابل حل است و برخی از مشکلات امروز به دلیل ندانم کاری و بی تفاوت بودن برخی از مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با اعضای قرارگاه دانشجویی شهید احمد روشن بیرجند اظهار داشت: باید دانشگاه جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند و نیروهای تربیت شده برای خدمت به کشور باید دلسوز باشند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات در کشور قابل حل است و حل مشکلات نیز نیاز به اقدامات کارشناسی و مطالعات بیشتر دارد و انسان‌ها با ابزار علم می‌توانند کار کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان باید هر چیزی بداند که به آن عمل کند، افزود: دانشجویان باید بدانند برای چه چیزی وارد دانشگاه شده و دانشگاه‌ها نیز باید بسیاری از مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در مدیریت‌ها تجارب خوبی داریم اما امروز متاسفانه حتی 10 کیلو شکر و گوشت را نمی‌توانند به درستی تقسیم کنند.

وی ادامه داد: چه کسانی از اعتبارات در نظر گرفته شده برای واردات گوشت گوسفند بهره بردند؟ متاسفانه ما فقط انبارهای احتکار و صف‌های طویل را دیدیم نه چیز دیگری.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات امروز در جامعه به دلیل ندانم کاری و بی تفاوت بودن بعضی از مسؤولان است چرا که هر کاری راه حلی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: باید به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عمل شود و این رهنمودها به صورت بنیانی و عالمانه جنبه اجرایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی مادر بسیاری از مسائل است و پرداختن به موضوعات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جای خود مهم است، افزود: برخی از تغییر و تحول‌ها در وزارت‌خانه‌ها جز وقت سوزی فایده دیگری ندارد و اینکه از دولت به دولت دیگر دست به تغییرات زده می‌شود کار خوبی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری بارها به دولت یازدهم نصیحت کردند که سیاست‌های کاری را تغییر ندهند و عیب و نقص‌های خود را برطرف کنند اما نه تنها به فرمایشات عمل نکردند بلکه هر چه مشکلی به وجود آمد را به مسکن مهر حواله دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه وزیر سابق راه که همواره به مسکن مهر ایراد وارد کرد آیا خودش برای مردم مسکن ساخت، بیان کرد: دولت قبل سیاست کارت سوخت را اجرا کرد اما متاسفانه این دولت آن را تعطیل کرد و امروز طبق گفته برخی کارشناسان این اقدام ضرر بزرگی به کشور وارد کرد./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات