۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۶۰۷۲۰۵
به میزبانی آستان امامزاده علی اکبر پلایین؛

حضور انبوه مردم روزه‌دار بر سر سفره افطار

حضور انبوه مردم روزه‌دار بر سر سفره افطار
آستان امامزاده علی اکبر پلایین در جنوب غرب تهران در ایام ماه مبارک رمضان میزبان حدود دو هزار روزه‌دار است که در آنجا روزه خود را افطار می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا گوهری مدیر اوقاف جنوب غرب تهران در مورد برنامه‌های آستان امامزادگان آن منطقه در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ایام در آستان‌های مختلف، برنامه‌های متفاوتی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: یکی از این آستان ها، آستان امامزاده ابوالقاسم در ضلع شمالی حرم امام خمینی (ره) است که در آنجا دو مبلغ حضور دارد که همه ساعته در آستان امامزاده به مردم پاسخگو هستند و افطار ساده نیز به مردم داده می‌شود.

حجت الاسلام گوهری ادامه داد: مهمترین برنامه ما در آستان امامزاده علی اکبر پلایین است که هر شب نزدیک به دو هزار روزه دار و عاشق اهل بیت (ع) در آنجا جمع می‌شوند و در این ایام هرشب جزء خوانی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: همچنین به همه حاضران افطاری نیز داده می‌شود؛ این مراسم به نحو بسیار با شکوهی در این منطقه برپا شده است و خود مردم بانی اصلی این حرکت هستند.

مدیر اوقاف جنوب غرب تهران در پایان گفت: همچنین در امامزاده زید نیز چهار مبلغ خانم و آقا از صبح تا افطار به مردم مشاوره می‌دهند؛ در این امامزاده نیز جزء خوانی قرآن به شکل سراسری برگزار می‌شود. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات