۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۷۶۲۲
امام جمعه اهل سنت درمیان:

کمک به نیازمندان در ماه رمضان فراموش نشود

کمک به نیازمندان در ماه رمضان فراموش نشود
مولوی عبداللهی گفت: سبدهای غذایی که در ماه رمضان میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود سبب خیر و برکت و حفاظت از مال و جان مردم است و باید همه مردم در این کار خیر شرکت کنند.

مولوی سید احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: شیاطین در ماه مبارک رمضان در غل و زنجیر قرار دارند و این ماه مبارزه با نفس و شیطان است.

وی گفت: قرآن بر جهاد تاکید بسیاری کرده و جهاد بندگان خدا یکی از بهترین عبادات است و خداوند نیز در قبال این جهاد و تلاش بندگانش وعده کمک و یاری داده است.

امام جمعه اهل سنت درمیان افزود: باید از ماه رمضان درک حقیقی داشت و روزه با خواندن نماز بهتر است در غیر این صورت فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند انسان را خداترس کند.

مولوی عبداللهی تصریح کرد: با توجه به جنایت‌های مختلف در کشورهای جهان بسیاری از مسلمانان با ترس و لرز نماز می‌خوانند و دشمنان نیز گاهی مواقع ده‌ها نمازگزار را قتل و عام می‌کنند.

وی ادامه داد: علی رغم تمام این جنایت‌ها اما در کفر و ناامنی عبادت خدا را انجام می‌دهند لذا خداوند متعال سهل انگاری را از بندگانش نمی‌پذیرد.

امام جمعه اهل سنت درمیان خاطرنشان کرد: کسی که خودش سیر باشد اما همسایه آن گرسنه باشد مسلمان نیست بنابراین از ماه رمضان برای صدقه دادن نیز باید استفاده کرد.

مولوی عبداللهی اظهار کرد: سبدهای غذایی که در این ماه میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود سبب خیر و برکت و حفاظت از مال و جان مردم است و باید همه مردم در این کار خیر شرکت کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات