۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۰۸۵۴۲
آیت الله فاضل لنکرانی:

مقابله با اسرائیل غاصب یک وظیفه شرعی و دینی است

مقابله با اسرائیل غاصب یک وظیفه شرعی و دینی است
آيت الله فاضل لنکرانی با تقدیر از حضور باشکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، از آگاهی آنان نسبت به توطئه های دشمنان گفت و مقابله با اسرائیل را یک وظیفه شرعی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با حضور در جمع مردم انقلابی مشهد و شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس، بیان داشت: مردم هر سال خيلي قوي‌تر و محكم‌تر از سال‌هاي قبل در راهپیمایی روز قدس حضور پيدا مي‌كنند و این کاشف از آن است كه مردم ما آگاهي دارند به همه توطئه‌هاي آمريكا و اسرائيل و از آخرين نقشه‌ها و حربه‌هاي آنها بیش از دیگران واقف‌ هستند.

ضرورت مقابله با اسرائیل
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: اين مسئله معامله قرن را چندي است كه آمريكا و اسرائيل در پيش گرفتند و كشورهاي منطقه هم دنبالش هستند، مردم اين را فهميدند كه بايد مقابل اين توطئه خيلي قوي‌تر بايستند.

وی افزود: غير از اينكه حالا اصل مقابله با اسرائيل به عنوان يك وظيفه شرعی و يك وظيفه ديني است، مردم به خوبي برايشان روشن است كه اسرائيل در مقابل اسلام است، اين اساس مسئله است.

مردم برای اسلام و انقلاب جانشان را فدا می کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اسرائيل هم براي حذف اسلام درست شده و هم براي مقابله با انقلاب اسلامي ايران، بنابراین مردم جانشان را براي اسلام و انقلاب خودشان فدا مي‌كنند.

وی افزود: امروز اين حضور گسترده با زبان روزه را می بینیم و واقعاً من پيرمردهايي را مشاهده می کنم با حس مسئولیت حضور پیدا کرده اند، غير از جوانان که نوعا گسترده حاضر شدند، پيرمردها خيلي حساسيت شديد بر مسئله اسرائيل پيدا كردند./933/پ202/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات