۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۰۸۷۹۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اندیشه های ناب امام راحل راه برون رفت جامعه جهانی از بحران ها است

اندیشه های ناب امام راحل راه برون رفت جامعه جهانی از بحران ها است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امروز اندیشه ناب امام راحل بهترین راه حل برون رفت جامعه جهانی از باتلاق مشکلات و بحران‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و آن را برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست.
 
وی با اشاره به سپری شدن روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان و لزوم بهره مندی کافی از این فرصت برای آمرزش گناهان و کسب فیوضات معنوی افزود: رمضان ماه عظیم و سراسر نوری است که خداوند آن را ماه ضیافت خودش قرار داده و فرصت‌هایی که در این ماه به وجود آمده در طول هیچ زمان دیگری نمی توان یافت.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که در این ماه مبارک همه چیز برای پاک شدن نفس و روح و جان همه انسان‌ها فراهم شده است، افزود: امیدوارم بتوانیم در زمره آن‌هایی قرار بگیریم که نفس خود را پاک کرده و به رستگاری در دنیا و آخرت برسیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به در پیش بودن سی امین سالگرد ارتحال جانسوز ملکوتی امام راحل و سالگرد قیام مردمی و تاریخ ساز ۱۵ خرداد اشاره و بر ضرورت فراهم کردن بستر‌های لازم به منظور حضور حداکثری مردم در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد.
 
وی، قیام ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: نقش قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ در روند شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران بی بدلیل است.
 
امام جمعه نکا با تاکید بر شناساندن سیره عملی و تبیین شخصیت امام راحل و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده جامعه تصریح کرد: این ایام بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌ها، انتقال آرمان‌ها و شناخت زوایای مختلف شخصیت امام راحل است که باید برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) جهان مدار شده است، خاطرنشان کرد: این اندیشه‌های ناب موجب بیدار شدن ملت‌ها از خواب غفلت و قرار گرفتن در برابر حکام دیکتاتور و جنایت کارشان شده است.
 
امام جمعه نکا با بیان این که امام خمینی (ره) با ایمان راسخ و پشتوانه عظیم مردمی توانست در برابر قدرت‌های مادی جهان بیاستد و از دین و انقلاب دفاع کند، بیان داشت: امروز اندیشه ناب امام راحل بهترین راه حل برون رفت جامعه جهانی از باتلاق مشکلات و بحران‌ها است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات