۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۰۱۹
با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم؛

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد
مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای 15 خرداد، در رواق مطهر امام خمینی بارگاه منور رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای 15 خرداد، عصر سه شنبه از سوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان در محل رواق مطهر امام خمینی بارگاه منور رضوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسؤولان استانی، اقشار مختلف مردم و شیفتگان و دلباختگان بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی از ساعت 17 آغاز شد، قاریان برجسته قرآن کریم، آقایان لعل اول، شاکرنژاد و روغنی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد مقدس و دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان طی سخنانی به تشریح شرایط انقلاب اسلامی در سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امسال در شرایطی قرار داریم که مثلث شوم استکبار، صهیونیسم و مرتجعین حاشیه خلیج فارس حداکثر توان خود را برای فشار به ملت مسلمان ما به نمایش گذاشته اند. در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب در برابر این مثلث شوم، گزینه قطعی ملت ایران را مقاومت و ایستادگی معرفی کردند.

مداحی آقایان امیر عارف و حاج صادق آهنگران بخش دیگر این مراسم بود که تا پایان مراسم ادامه پیدا کرد.

شرکت کنندگان در سی امین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) پس از پایان مراسم نماز جماعت مغرب و عشا را در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اقامه کردند.

گفتنی است مراسم دیگری به همین مناسبت از ساعت 17 تا 19 فردا؛ 15 خردادماه از سوی استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای عالی حوزه علمیه خراسان در رواق مطهر امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد./861/پ203/ب1

ارسال نظرات