۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۰۹۰۶۵
امام جمعه کرمان:

مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند

مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند، گفت: حل مشکلات مردم باید از اولویت‌های مسؤولان کشور باشد.
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای بزرگ امام علی (ع)، گفت: اهمیت دادن به تقوا از مهم‌ترین وظیفه‌های انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود.
 
وی افزود: شناخت حق از باطل از خصوصیت‌های تقوا در زندگی بوده و انسان‌هایی که در دنیا نمی‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند بدانند که تقوا ندارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که تقوا مسیر هدایت را برای انسان باز می‌کند، ابراز داشت: حرص و طمع در دنیا قلب انسان را تاریک کرده و راه خدا را از ذهن انسان دور می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از علل‌هایی که انسان‌ها در دنیا دچار گناه می‌شوند این است که تقوا در زندگی ندارند و یکی از آثار تقوا در زندگی دوری از گناه است.
 
امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز عید فطر شهر کرمان با توجه به این که کشور ایران الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بوده، خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد بین مسؤولان و مردم باید به صورت جدی پیگیری شود، زیرا اگر اتحاد بین مسؤولان و مردم نباشد کشور دچار افت می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و همراهی نخستین نیاز امروز کشور در شرایط کنونی است، گفت: مسؤولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند و سعی کنند با بصیرت و برنامه ریزی جلوی نفوذ دشمن را در کشور بگیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: کشور امروزه با بودن جوانان با تجربه و انقلابی می تواند راه پیشرفت را ادامه دهد، اما آن چه مهم بوده این است که باید جوانان کار جهادی را هم یاد بگیرند.
 
وی با اشاره به این که مردم ایران در کار خود کم کاری نداشته باشند، بیان کرد: کار کردن برای خدا و این که انسان مزدش را از خدا بخواهد یکی از ویژگی‌های یک کار جهادی شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی کنند، تصریح کرد: حل مشکلات مردم باید از اولویت‌های مسؤولان کشور باشد.
 
وی در پایان با بیان این که آمریکا و کشور‌های غربی به دنبال فروپاشی کشور ایران هستند، بیان داشت: آمریکا و دیگر کشور‌های متحد با او خواب‌هایی که برای کشور ایران دیده اند را به گور خواهند برد./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات