۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۱۰۰۸۵
تا ۲۰ تیرماه؛

پذیرش طلبه در پایه اول مدرسه آیت الله قاضی تمدید شد

پذیرش طلبه در پایه اول مدرسه آیت الله قاضی تمدید شد
حجت الاسلام خسروی از تمدید پذیرش طلبه در پایه اول مدرسه آیت الله قاضی دزفول از بین دارندگان مدرک دیپلم تا ۲۰ تیرماه خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تمدید پذیرش طلبه در پایه اول تا ۲۰ تیرماه خبر داد و گفت: این پذیرش ویژه نخبگان علمی و فرهنگی داری مدرک پایان دوره متوسطه دوم است که بدون آزمون و تنها با گذراندن مصاحبه‌های عمومی و تخصصی صورت می‌گیرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، بیان داشت: تدریس دروس رسمی حوزه، آشنایی با منظومه فکری شهید مطهری، آشنایی با سواد رسانه ای، آموزش روش تحلیل سیاسی و برگزاری اردو‌های تخصصی مزایای تدریس در پایه اول مدرسه است.

این مقام مسؤول افزود: مهلت اولیه نام نویسی ۲۰ خردادماه اعلام شده بود با این حال مهلت تا ۲۰ تیرماه تمدید شد و در نظر داریم ۳۰ طلبه را برای سال تحصیلی جدید جذب کنیم.

حجت الاسلام خسروی گفت: داوطلبان می‌توانند همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ به مدرسه مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۱۴۲۳۲۹۶۰۰ تماس داشته باشند.

وی در ادامه به حضور طلاب پایه‌های اول تا سوم در دوره تابستانه ارتقای دروس اشاره و اظهار داشت: این دوره از اول مردادماه تا نیمه اول شهریورماه با حضور اساتید تراز اول حوزه در سه محور اخلاق، عقاید، و ادبیات عرب برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه دوره تابستانه ارتقای دروس برای نخستین بار در سطح استان در مدرسه آیت الله قاضی برگزار می‌شود، تصریح کرد: طی توافق صورت گرفته با معاونت آموزش استان تصمیم بر آن شد تا طلاب در صورت موفقیت در این دوره از شرکت در کلاس‌های طول ترم و امتحانات دی ماه معاف شوند.

حجت الاسلام خسروی گفت: پذیرش تکمیل ظرفیت مدرسه آیت الله قاضی دزفول برای پایه‌های دوم تا دهم ادامه دارد و علاقه‌مندان تا ۲۰ تیرماه می‌توانند برای نام نویسی مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات