۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۱۰۱۳۷
حجت الاسلام دوستی فر:

موفقیت طلبه در گرو رشد و پیشرفت علمی و اخلاقی است

موفقیت طلبه در گرو رشد و پیشرفت علمی و اخلاقی است
مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد به نقش طلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: موفقیت طلبه در گرو رشد و پیشرفت علمی و اخلاقی است و در این راستا طلاب رسالت خطیری دارند.

حجت الاسلام حیدر دوستی فر، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمین(ع) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 75 طلبه لرستانی در مدرسه علمیه سفیران هدایت در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب لرستانی در مدرسه علمیه سفیران هدایت در کنار فراگیری دروس حوزه دروس تخصصی ادبیات عرب، فقه و اصول، منطق، فلسفه، جامعه شناسی، فن خطابه، روش سخنرانی و اصول روانشناسی کودکان و نوجوانان را فرا می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد به پذیرش طلاب جدیدالورود اشاره کرد و گفت: مهم ترین معیار و ملاک پذیرش کیفیت محوری است و آمار و ارقام تقریبی است.

حجت الاسلام دوستی فر با بیان اینکه امسال از بین داوطلبان ورود به حوزه 20 نفر مدرسه علمیه سفیران هدایت پذیرش می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس توانایی و استعداد طلاب این آمار ممکن است کم یا زیاد شود.

وی به رسالت خطیر حوزه در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: حوزه باید طلابی پرورش و تربیت کند که بتوانند هر کدام در آینده کشور نقش آفرین باشد و با تکیه بر آموزه های خود در جامعه گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد عنوان کرد: طلاب باید از فرصت هایی که در حوزه در اختیار دارند استفاده کنند و در راستای رشد و پیشرفت علمی و اخلاقی خویش تلاش کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات