۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۱۰۷۰۴
با حضور نمایندگان نهادهای حوزوی؛

دومین جلسه دبیرخانه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین برگزار شد

دومین جلسه دبیرخانه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین برگزار شد
دومین جلسه اعضای دبیرخانه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور نمایندگان نهادهای حوزوی برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، دومین جلسه نمایندگان نهادهای حوزوی جهت بررسی چشم‌انداز فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار بر اساس وظایف و امکانات هر دستگاه جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عصر روز چهارشنبه 1398/03/29 در دبیرخانه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فرخ فال به‌عنوان مسؤول دبیرخانه بیانیه گام دوم با اشاره به حرکت خوب ایجادشده در سطح نهادها و نخبگان حوزوی مواردی از این اقدامات را برشمرد. تشکیل نشست‌های تبیینی، کارگاه‌های جریان شناسی، کمیته‌های تخصصی، تهیه درس‌نامه‌ها و آمادگی برای برگزاری همایش‌ها برخی از این اقدامات است.

وی بابیان اینکه جامعه مدرسین به دنبال تصدی‌گری در این حوزه نیست و این دبیرخانه تنها شأن هماهنگی و رصد و پیگیری اقدامات را دارد اعلام کرد درخواست‌هایی از حوزه علمیه مشهد و اصفهان برای همکاری وجود دارد که اقدامات لازم در حال انجام است.

در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان نهادهای حوزوی پیشنهادهای خود را در جهت هماهنگی هر چه بیشتر آن‌ها باهم بیان کردند.
تهیه فهرستی از فعالیت‌های ممکن و تقسیم‌کار بین نهادها بر اساس برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت توسط دبیرخانه جهت تصویب در جلسه آینده از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان تام‌الاختیار برخی مراکز حوزوی (مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور - مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران - دفتر جامعه مدرسین - مجمع عمومی جامعه مدرسین – مرکز خدمات حوزه‌های علمیه – موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) – جامعه الزهرا(س) – شورای عالی حوزه علمیه قم و خراسان _ دفتر تبلیغات اسلامی) در راستای اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب حضور داشتند./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
اقدام جامعه محترم مدرسین درباره گام دوم در حوزه اثرگذار است.
0
0