۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۰۸۴۷
استاد حوزه علمیه:

مردم تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیرند

مردم تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیرند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که مردم تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیرند، گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ ناب محمدی در کشور ایران هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان شب گذشته در مسجد امام زمان (عج)، گفت: جوانان با خواندن خاطرات شهدا می‌توانند زندگی خود را خدایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که مردم تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیرند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ ناب محمدی در کشور ایران هستند.
 
وی بیان داشت: تنها فردی که توانسته امروز جلوی تحریف و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام را بگیرد، رهبر انقلاب است.
 
امام جمعه موقت کرمان با توجه به این که غفلت از دشمن مساوی با نفوذ دشمن در کشور است، خاطرنشان کرد: بردن تفکرات جوانان به سمت زندگی‌های غربی از اهداف دشمنان شمرده می‌شود.
 
وی بیان داشت: عبرت گرفتن از تاریخ را مردم و مسؤولان مورد توجه قرار دهند، زیرا تاریخ به انسان‌ها درس می‌دهد که دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن فرهنگ ناب محمدی در کشور هستند و می‌خواهند قدرت ایران را از بین ببرند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان گفت: پیشرفت علمی را جوانان اولویت اول زندگی خود بدانند، زیرا آن چه که امروزه کشور به آن نیاز دارد، پیشرفت علمی و رسیدن به رتبه‌های جهانی است.
 
وی خاطرنشان کرد: سیاست مسؤولان و مردم ایران در مقابل دشمنان، سیاست رهبر انقلاب بوده و مقاومت در مقابل دشمنان رمز پیروزی شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به پاسخ مقتدرانه رهبر انقلاب در مقابل رییس جمهور ژاپن، بیان داشت: چهره آمریکا امروزه در جهان به یک کشور شکست خورده تبدیل شده است./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات