۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۱۰۰۲
سید هاشم الحیدری:

معامله قرن به «سیلی قرن» تبدیل خواهد شد

معامله قرن به «سیلی قرن» تبدیل خواهد شد
معاون فرهنگی هیأت الحشد الشعبی بیان داشت: با قدرت جبهبه مقاومت، معامله قرن به سیلی قرن تبدیل خواهد شد و این جبهه از سوی خداوند متعال حفظ شده است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی هیأت الحشد الشعبی طی سخنانی در نشست بین المللی شباب المقاومة در قم، بیان داشت: با قدرت جبهبه مقاومت، معامله قرن به سیلی قرن تبدیل خواهد شد و این جبهه از سوی خداوند متعال که ترس را در دل دشمن انداخته است، محفوظ است.

سید هاشم الحیدری با اشاره به ساقط شدن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا از سوی سپاه پاسداران، خاطر نشان کرد: ترس در دل دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا ریخته شده است و قادر نیست که پاسخ نظامی به ایران بابت ساقط شدن هواپیمای جاسوسی را بدهد که بزرگترین هواپیمای جاسوسی جهان و هیبت آمریکا محسوب می شود.

معاون فرهنگی هیأت الحشد الشعبی افزود: ترامپ ادعا کرد که اگر پاسخ نظامی به ایران می دادیم، 150 ایرانی کشته می شدند ولی این کار را نکردیم. ولی ترامپ بداند که سالیانه  ده ها سیاه پوست از سوی پلیس آمریکا کشته می شود، ولی تکانی نمی خورد. او نمی تواند که از شهروندان آمریکایی محافظت کند، چه رسد به اینکه بخواهد که پاسخ نظامی به ایران بدهد.

وی تأکید کرد که اگر آمریکا به ایران حمله کند، بداند که همه پایگاه ها و منافعش در منطقه در کنار کاخ های آل سعود و آل نهیان از سوی جمهوری اسلامی ایران موشک باران خواهند شد.

گفتنی است که دومین همایش بین‌المللی «شباب المقاومه» با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن، با حضور جوانان 60 کشور جهان دیشب با سخنرانی آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی هیأت الحشد الشعبی در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد./983/ب

 

ارسال نظرات