۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۱۸۸
سردار آزادی:

تبیین گفتمان ولایت برنامه راهبردی مسؤولان فرهنگی و هنری در سپاه و بسیج است

تبیین گفتمان ولایت برنامه راهبردی مسؤولان فرهنگی و هنری در سپاه و بسیج است
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از برنامه های راهبردی فعالان عرصه های فرهنگی و هنری تبیین و روشنگری در زمینه گفتمان ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت های فعالان عرصه فرهنگی و هنری در سپاه و بسیج گفت: این عزیزان در زمینه بزرگداشت مناسب های دینی و فرهنگی به فعالیت های بسیار با ارزشی دست می زنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های راهبردی فعالان عرصه های فرهنگی و هنری تبیین و روشنگری در زمینه گفتمان ولایت است.

سردار آزادی همچنین با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی فعالان عرصه های فرهنگی و هنری در بسیج و سپاه در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: ما علیرغم روشنگری در عرصه تبیین گفتمان ولایت سعی داریم در زمینه گام دوم انقلاب نیز کارهای بسیار ارزشمندی را انجام دهیم.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تولیدات هنری، سرودهای انقلابی، تولید برنامه های تلویزیونی برای استانها و مواردی از این قبیل از جمله کارهایی است که بر عهده مسؤولان عرصه های فرهنگی و هنری در سپاه و بسیج قرار دارد.

سردار آزادی بهره گیری از موعظه های مراجع تقلید و علما را امری ضروری دانست و از حضرت آیت الله نوری همدانی به خاطر وقتی که در اختیار حاضران در جلسه قرار دادند، تشکر کرد./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
حسین ثالث موید
ارسال نظرات