۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۱۱۲۵۸

مدیرکل حراست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شد

مدیرکل حراست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه معرفی شد
مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و تقدیر از مدیر سابق این اداره کل در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم معارفه حجت الاسلام حسنی مدیرکل جدید حراست مرکز خدمات و تقدیر از حجت الاسلام  نوفرستی مدیر سابق این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: ان شاء الله بتوانیم از این ایام به خوبی بهره‌مند شویم و با زندگی و شخصیت آن حضرت بیشتر آشنا شویم.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق حراست مرکز خدمات تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی در مدتی که در این مسئولیت بودند آنچه در توان داشتند برای انجام وظیفه به کار گرفتند و لازم است از ایشان صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

رئیس مرکز خدمات حوزه با اشاره به سابقه حضور حجت الاسلام حسنی در حراست مرکز خدمات گفت: امیدوارم مدیرکل جدید حراست مرکز با بهره‌مندی از تجربیات گذشته و همچنین تعامل و همدلی همکاران حراست، در انجام مأموریت خود موفق باشند و شاهد این باشیم که مجموعه حراست بیش از گذشته درخشش داشته باشد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه خدا را شاکرم که در مجموعه دیگری از مجموعه‌های مرکز خدمات توفیق خدمت‌رسانی به حوزویان را داشتم، عنوان کرد: از رئیس مرکز خدمات برای نگاه صحیحی که به حراست داشتند و مدیران و همکاران این مرکز که حراست را از خود می‌دانستند و در انجام امور کمک کردند تشکر می‌کنم.

مدیرکل سابق حراست مرکز خدمات ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین حسنی، برای موفقیت ایشان در خدمت‌رسانی به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) آرزوی موفقت کرد.

حجت الاسلام حسنی در این جلسه گفت: از رئیس مرکز خدمات تشکر می‌کنم که حسن نظرشان و لطفشان شامل بنده بوده است.

مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حراست در همه سازمان‌ها یکی از نیازهای ضروری است، افزود: عمده هدف ما در حراست از ابتدای تشکیل این مجموعه تاکنون، پیشگیری بوده است و این رویه همچنان ادامه خواهد داشت و امیدوارم توفیق داشته باشیم از مطالبات رئیس مرکز خدمات و دفتر مقام معظم رهبری پاسداری کنیم./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات