۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۱۱۴۷۰

قدردانی مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از شاه بحرین

قدردانی مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی از شاه بحرین
مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با برادر خواندن کشور بحرین، از شاه این کشور بابت میزبانی از نشست منامه قدردانی کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ایدی کوهین» تحلیلگر برجسته صهیونیست و مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، در توییتر نوشت: از جناب حمد بن عیسی شاه بحرین بابت میزبانی از نشست منامه تشکر و قدردانی می کنم.

به نوشته روزنامه بحرینی منامه پست، ایدی کوهین با عنوان کردن بحرین به عنوان کشور برادر، افزود: امیداورم که روابط دوستانه و دیرینه میان رهبران منامه و تل آویو ادامه پیدا کند.

مشاور دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اخیرا نیز اعلام کرده بود که بحرین دروازه حوزه خلیج فارس جدید است و شعارهای حاکمان عرب، صرفا یک نفاق دیرینه قدیمی است که حاکمان امروزی کشورهای عربی آن را ادامه می دهند.

این در حالی است که  مقامت اسلامی، «حماس» و تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به برگزاری نشست منامه اخیرا اعلام کردند که این نشست نقض قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

گفتنی است که نشست دو روزه منامه که به درخواست آمریکا و تحت پوشش کارگاه اقتصادی برگزار شده بود، بدون دستیابی به نتیجه مشخص اواخر هفته گذشته به پایان رسید./983/ب

ارسال نظرات