۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۱۲۱۱۸
نائب ریس شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل تسلیم و سازش نبوده است

ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل تسلیم و سازش نبوده است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل تسلیم و سازش نبوده بلکه مردمی استکبار ستیز و ظلم ستیز هستند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به ادامه گستاخی‌های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: برخورد متقابل با اقدامات آمریکا و اروپا، راهکار مناسبی برای عقب نشینی آن‌ها از مواضع زیاده خواهانه شان است.
 
وی با بیان این که آمریکا به تنهایی یک تعهد بین المللی را نقض کرده است، افزود: اروپایی‌ها نیز به ظاهر از برجام خارج نشده اند، اما در عمل هیچ اقدام خاصی انجام نمی‌دهند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ماندن کشورمان در برجام هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: هدف اروپایی‌ها با آمریکا یکسان است و تلاش می‌کنند با وعده‌های توخالی جمهوری اسلامی را در برجام نگه دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران نمی‌توانند بیش از این وعده‌های دروغین چند کشور اروپایی را تحمل کنند، بیان داشت: مسیر مالی که اروپایی‌ها چندین ماه است از آن حرف می‌زنند تنها در حد شعار باقی مانده و عملیاتی نشده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به اقدام اخیر انگلیسی‌ها در توقیف نفت کش ایرانی اشاره کرد و گفت: این کشور استعمارگر که سابقه بسیار تاریکی در تاریخ کشورمان دارد، بار دیگر دشمنی خود را با ملت ایران آشکارا نشان داد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انگلیسی‌ها باید بدانند که این اقدام آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند، بیان داشت: نظام‌های سلطه گر بیش از چهار دهه است که به طور آشکار و پنهان به دشمنی با ملت ایران مشغول هستند و در طول سال‌های اخیر این دشمنی به بالاترین حد ممکن خود رسیده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل تسلیم و سازش نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران مردمی استکبار ستیز و ظلم ستیز هستند و در برابر ظلم و فشار دشمن با قدرت ایستادگی می‌کنند.
 
وی با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران حق دارد از فناوری صلح آمیز هسته‌ای استفاده کند و آمریکا و اروپا حق ندارند برای ملت بزرگ ایران تکلیفی را تعیین کنند، بیان داشت: دوران دخالت در امور داخلی کشورمان به پایان رسیده و این ملت چهار دهه است که با استقلال و آزادی کامل در برابر توطئه دشمنان ایستاده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات