۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۱۲۴۷۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

جایگاه امامزادگان به درستی بین مردم تبیین شود

جایگاه امامزادگان به درستی بین مردم تبیین شود
معاون فرهنگی لرستان با تأکید بر تبیین جایگاه امامزادگان بین مردم گفت: مؤمنان به جایگاه امام زادگان توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه استان گفت: ۱۱۰ امامزاده در ۸۸ بقعه متبرکه استان لرستان مدفون هستند.

وی افزود: همه ساله در روز پنجم ذی‌القعده مراسم بزرگداشت مقام و جایگاه امامزادگان در سطح استان لرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده امامزادگان و بقاع متبرکه را کانون خداپرستی و توحید عنوان کرد و بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید امامزادگان و بقاع متبرکه را به قطب‌های فرهنگی تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: امسال پنج همایش استانی و چهار همایش شهرستانی در راستای تکریم مقام امامزادگان در استان لرستان برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این همایش‌ها را تجلیل از مقام شامخ امامزادگان بزرگوار است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان بر ضرورت توجه مؤمنین به مقام و جایگاه امامزادگان تأکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی جایگاه امام زادگان باید به درستی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام عباس زاده عنوان کرد: با گسترش معرفت افزایی و بصیرت بخشی در جامعه و بین نسل جوان در بقاع متبرکه می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت و نسل جوان و نوجوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات