۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۱۲۷۰۴

رسوایی جدید اخلاقی دختر ملک سلمان در فرانسه

رسوایی جدید اخلاقی دختر ملک سلمان در فرانسه
دادگاه فرانسه صبح امروز جلسه محاکمه دختر پادشاه عربستان را به اتهام انجام یک عمل خشونت آمیز در فرانسه که سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاده بود آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دادگاه فرانسه امروز سه شنبه، محاکمه شاهزاده حصة دختر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان و خواهر محمدبن سلمان ولیعهد این کشور را که در سال 2016 از وی شکایت شده بود، بدون حضور خودش آغاز کرد.

علت محاکمه وی اتهام به همکاری در یک عملیات خشونت آمیز با استفاده از سلاح و ربودن یک لوله کش مصری که مشغول انجام عملیات بازسازی مقر اقامت پدرش در منطقه فوش پاریس بود، اعلام شده است.

طبق اطلاعات دادخواست این اتهام، اشرف عید لوله کش مصری به پلیس فرانسه اعلام کرده که نگهبان شخصی شاهزاده عربستانی، دستان او را بسته و با لگد او را مجبور کرده تا پای این شاهزاده را ببوسد.

به گفته اشرف عید، وی برای انجام کار خود نیاز داشته تا از آن مکان عکس بگیرد. وی ادامه داد که در این زمان دختر پادشاه عربستان گمان می کند که عید می خواهد از او عکس گرفته و آن را به روزنامه ها بفروشد.

اشرف اضافه کرد که حصه در این زمان نگهبانش را صدا کرد و نگهبان هم با ضربه به صورت او زد و با توهین و تهدید با سلاح موبایل عید را شکست./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات