۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۱۳۲۸۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

هیچ توازنی میان هزینه های عمرانی و جاری دولت وجود ندارد

هیچ توازنی میان هزینه های عمرانی و جاری دولت وجود ندارد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: هزینه‌های جاری دولت در برابر هزینه‌های عمرانی غیرقابل قبول است و باید اصلاح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان قائمشهر با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، این امام رئوف را موجب عزت و عظمت ملت ایران دانست و گفت: باید سیره علمی و عملی آن حضرت بیش از پیش در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان این که بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، مأمن و پناهگاهی امن برای همه انسان‌ها است، افزود: درب‌های حرم بارگاه مطهر هشتمین امام شیعیان به روی همه دلدادگان و عاشقانش باز است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جامعه امروز از معارف ارزشمند و تعالی بخش اهل بیت (ع) فاصله گرفته است، بیان داشت: راه حل کاهش بسیاری از مشکلات و بحران‌های امروز جامعه دینی توسل به ائمه اطهار (ع) است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ائمه معصومین (ع) چیزی جز خیر و سعادت برای امت خود نخواسته اند، خاطرنشان کرد: همه تلاش امامان معصوم (ع) سعادت و رستگاری امت اسلام بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه سازمان بهزیستی در کشور، خدمات ارزشمند این سازمان را ستودنی دانست و گفت: این مجموعه در کشور ارائه خدمات به بخش بسیار مهمی از جامعه را بر عهده دارند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، حمایت از افراد معلول و افرادی که به هر نحوی دارای مشکلات جسمی هستند را یک امر خدا پسندانه دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که در مسیر حمایت از افراد نیازمند گام بر می‌دارند به طور حتم کارشان قدسی و الهی است.
 
وی با بیان این که کسانی که در این سازمان مشغول خدمت هستند از لحاظ معیار ارزش گذاری شغل آن‌ها از یک ارزش بالای معنوی برخوردار است، افزود: قداست، ارزش و اجر معنوی این شغل تا حدی است که انسان باید قدردان خداوند متعال باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که هزینه‌های جاری دولت در برابر هزینه‌های عمرانی غیرقابل قبول است، ادامه داد: متأسفانه هزینه‌های جاری دولت چندین برابر هزینه‌های عمرانی است که به هیچ عنوان درست نیست و باید اصلاح شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات