۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۱۴۷۵۳
حجت الاسلام ارزانی در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

نقش ویژه جوانان و کانون های مساجد در تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب

نقش ویژه جوانان و کانون های مساجد در تحقق محورهای بیانیه گام دوم انقلاب
مشاور وزیر ارشاد با اشاره به ضرورت توجه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: جوانان این بیانیه را به صورت دقیق مطالعه کنند تا با فضای آن آشنا شوند.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی کانون های مساجد در زمینه اجرایی سازی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر کانون های مساجد در زمینه بیانیه گام دوم به وظایف خود عمل کنند، تحقق این بیانیه آسان تر خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب، جلساتی برای مسؤولان دبیرخانه های کانون های مساجد در قم برگزار شد تا هر کدام از آنها نسبت به وظایف خود آشنا شوند.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ضرورت توجه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه مؤکد ما در کانون های مساجد این است که جوانان این بیانیه را به صورت دقیق مطالعه کنند تا با فضای آن آشنا شوند.

مشاور وزیر ارشاد با اشاره به نقش کانون های مساجد در زمینه تحقق توصیه های رهبری درباره سبک زندگی دینی ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند با مطالعه مبانی دینی بهترین سبک های زندگی را برای خانواده ها ارائه دهند.

وی همچنین به نقش ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه توصیه های رهبرمعظم انقلاب در رابطه با «اخلاق» در بیانیه گام دوم اشاره و عنوان کرد: این کانون ها می توانند با برگزاری دوره های اخلاق منویات رهبری را در این زمینه به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام ارزانی در پایان یادآور شد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه زمینه های بیانیه گام دوم می توانند نقش آفرینی داشته باشند، اما در دو زمینه «سبک زندگی دینی» و «اخلاق» قادر به نقش آفرینی های گسترده تر هستند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات