۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۴۹۸۶
به همت مدیریت قرآن و حدیث حوزه های علمیه؛

دوره ارتقای اساتید تجوید مدارس علمیه کشور برگزار می شود

دوره ارتقای اساتید تجوید مدارس علمیه کشور برگزار می شود
دوره ارتقای اساتید تجوید مدارس علمیه کشور با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی اساتید به میزبانی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسن حسینی، با اعلام خبر برگزاری دوره ارتقای اساتید تجوید مدارس علمیه کشور افزود: این دوره با هدف ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی اساتید محترم به مدت پنج روز از تاریخ 12 الی 16 مرداد به میزبانی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه افزود: در حال حاضر بیش از 200 نفر برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم تا روزهای آینده به آمار دقیق شرکت کننده گان برسیم.

وی با بیان اینکه چند نکته باید مورد توجه اساتید قراربگیرد اظهار داشت: با توجه به اعلام معاونت آموزش مبنی بر لزوم داشتن سه شرط ( تلبس، تأهل و اتمام پایه 6) جهت اعطاء حکم تدریس تجوید به اساتید، در قسمت ملاحظات نتایج اعلام شده، و تماس صورت گرفته با تک تک افراد جهت تکمیل ثبت‌نام، اساتیدی که شرایط را ندارند مشخص شده اند تا پیگیر احراز شرایط شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: این به معنای عدم شرایط شرکت در دوره‌های اعلام شده نیست و اساتیدی که یک یا دو یا حتی هرسه شرط لازم را ندارند نیز می‌توانند در دوره‌ها شرکت کنند و در صورت قبولی در دوره ضمن اعطای گواهینامه، از حضور در دوره‌های بعدی معاف خواهند بود.

وی با بیان این که حضور در دوره‌های اعلام شده فقط به صورت مجردی و بدون همراه بوده و امکانی جهت حضور خانوادگی و همراه وجود ندارد،گفت: در صورت اشکال یا اعتراض در نتایج اعلام شده، به آیدی زیر موارد را اعلام نموده و یا در زمان حضور در دوره موارد را به مدیر دوره اعلام نمایید تا اصلاح یا بررسی لازم صورت پذیرد.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه بیان داشت: دوره‌های اساتید هزینه ای ندارد و فقط ایاب و ذهاب به عهده اساتید می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اساتید می توانند هر گونه سوال خود را با مراجعه به آی دی کارشناس اداره قرآن و حدیث حوزه به نشانی @maleksabet در پیام رسان ایتا مطرح کنند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات