۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۱۵۲۵۷
برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹؛

مدرسه علمیه سید النساء از میان دارندگان دیپلم به بالا طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه سید النساء از میان دارندگان دیپلم به بالا طلبه می پذیرد
غزالی گفت: مدرسه علمیه سید النساء (س) با ظرفیت پذیرش ۶۰ طلبه برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از میان دارندگان مدرک دیپلم به بالا طلبه می‌پذیرد.

میرزاده سادات غزالی مدیر مدرسه علمیه سید النساء(س)، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه سیدالنساء(س) تحت اشراف موسس، حجت الاسلام والمسلمین سعید دسمی از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی که دارای مدرک دیپلم به بالا هستند برای سطح دو حوزه علمیه «کارشناسی» طلبه خواهر می پذیرد.

وی درباره شروط شرکت کنندگان، ادامه داد: طبق دستور مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دارندگان مدرک دیپلم به بالا با شرط سنی حداکثر 30 سال می توانند اقدام به نام نویسی کرده و در آزمون ورودی و مصاحبه شرکت کنند، همچنین دارندگان مدرک دیپلم برای(دوره پاره وقت) بدون داشتن شرایط سنی و با معدل دیپلم بالای12 قادر به ثبت نام خواهند بود.

غزالی به مهم ترین شاخصه و ویژگی های حوزه علمیه سیدالنساء(س) اشاره کرد و ادامه داد: مدرسه علمیه سیدالنساء(س) با عنوان مرکز نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در جنوب تهران و با عنوان حوزه دارای معارف دانش آموزی و دانشجویی بوده و فعالیت های علمی و فرهنگی بسیاری در این مرکز علوم اسلامی صورت می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه سید النساء(س) ظرفیت پذیرش برای سال تحصیلی 98_99 در این مدرسه علمیه را قریب به 60 نفر اعلان کرد و گفت: مدرسه علمیه سیدالنساء(س) برای سال تحصیلی جدید به صورت پاره وقت و تمام وقت طلبه می پذیرد.

وی در خصوص رسالت و وظیفه طلبگی، بیان داشت: مهمترین رسالت طلاب تفقه در دین و رسیدن به مراتب والای علمی و اخلاقی است و دیگر رسالت تبلیغ دین یا به عبارتی رسالت تبشیر و انذار در راستای پیروی از ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت است.

غزالی با استناد به آیه 122 سوره توبه، عنوان کرد: خداوند در این آیه رسالت طلبگی را به وضوح بیان می کند و می فرماید: شايسته نيست مؤمنان همگى براى جهاد كوچ كنند پس چرا از هر فرقه‏ اى از آنان دسته‏ اى كوچ نمى كنند تا دسته‏ اى بمانند و در دين آگاهى پيدا كنند و قوم خود را وقتى به سوى آنان بازگشتند بيم دهنده باشد كه آنان از كيفر الهى بترسند.

یادآور می شود متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir یا به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان ابوذر، خیابان بدخشان کمالی، کوچه یزدان پناه، پلاک 38 مدرسه سیدالنساء(س) و با شماره 55147826 و 55147984 مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات