۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۴۷۵۷
موسس مدرسه علمیه الغدیر خبر داد؛

آغاز پذیرش طلبه در مدرسه علمیه الغدیر تهران

آغاز پذیرش طلبه در مدرسه علمیه الغدیر تهران
خاموشی گفت: مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

عترت السادات خاموشی مدیر و موسس مدرسه علمیه الغدیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الغدیر برای سال تحصیلی جدید در مقطع سطح دو از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی طلبه خواهر می پذیرد.

وی درخصوص فعالیت های واحد آموزش مدرسه علمیه الغدیر، ادامه داد: تشکیل هیأت علمی، پذیرش طلاب تحت نظر مرکز مدیریت حوزه و انتخاب واحد و تنظیم برنامه های درسی از فعالیت های واحد آموزش مدرسه علمیه الغدیر به شمار می رود.

خاموشی درباره فعالیت های واحد پژوهش، ابراز کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی، برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی و همایش های علمی، برگزاری دوره های مهارت افزایی تحقیق و پژوهش و تشکیل کانون های پژوهشی در زمینه های موضوعات سیاسی، مطالعات زنان و مهدویت از جمله فعالیت های این بخش محسوب می شود.

موسس مدرسه علمیه الغدیر با اشاره به اینکه فعالیت های واحد فرهنگی به سه بخش پرورشی، تربیتی و تبلیغی تقسیم می شود، اظهار داشت: امور پرورشی مانند برگزاری جشنواره قرآن و عترت، برگزاری نماز جماعت، نشست ها و مراسمات، جلسات تهذیب، مشاوره، نشریات، بسیج از جمله فعالیت های این بخش است؛ و بخش امور تربیتی شامل برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی، اردوها، جلسات بهداشت و تربیت بدنی می شود؛ و در بخش تبلیغ به سازماندهی مبلغان، دوره های آموزشی ویژه مبلغان و اعزام به صورت ویژه توجه شده است.

وی در مورد فعالیت های واحد رایانه، گفت: طلاب در این واحد می توانند از مجموعه نرم افزارهای تخصصی علمی_پژوهشی به صورت امانی استفاده کنند و همچنین برگزاری دوره های آموزشی وبلاگ نویسی، مبانی کامپیوتر و غیره از جمله فعالیت های این واحد به شمار می رود، لازم به ذکر است طلاب می توانند از مجموعه کامل نرم افزارهای پژوهشی این واحد جهت تحقیق و مقاله نویسی استفاده کنند.

خاموشی درباره کتابخانه مدرسه علمیه الغدیر بیان داشت: کتابخانه مدرسه علمیه الغدیر از سال 1379 هجری شمسی با تاسیس مدرسه و با هدف گردآوری، حفاظت، سازماندهی و اشاعه اطلاعات مربوط به آثار مکتوب(خطی و چاپی) آغاز به کار کرد و این مجموعه تا سال 98 دارای تعداد بالغ بر 9 هزار جلد کتاب در موضوعات تفسیری، حدیثی، تاریخی، داستانی، روانشناسی و غیره است.

یادآور می شود، متقاضیان ثبت نام در مدرسه علمیه الغدیر خواهران تهران می توانند از تاریخ 23 تیرماه لغایت 21 مردادماه برای ثبت نام، به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کرده یا به صورت حضوری به مدرسه علمیه الغدیر به نشانی خیابان 17 شهریور، خیابان عبدالرضا شیرازی، کوچه عبدالرضا نعمت، کوچه پارس، پلاک 15 با تلفن 33129312 و 33128312 مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین عظیمی فر
Iran, Islamic Republic of
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
سلام حاج آقا من به حوزه علمیه علاقه دارم وولی شرایط سنی رو ندارم. مدرکم سیکله و متولد سال 1377 هستم و خدمت سربازیم هم تموم شده
0
1