۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۱۵۰۱۷

آغاز پذیرش مدرسه علمیه امام خمینی رباط کریم

آغاز پذیرش مدرسه علمیه امام خمینی رباط کریم
اصغری گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در مقطع تمام وقت، پاره وقت و نیمه حضوری برای سال تحصیلی جدید از میان علاقه مندان واجد شرایط طلبه می پذیرد.

افتخار اصغری مدیر مدرسه علميه امام خميني(ره) رباط کریم، درباره تاریخچه این مدرسه علمیه، گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم در سال 1373 تاسيس و با حدود 30 طلبه فعالیت علمی، پژوهشی و تبلیغی خود را آغاز کرد.

وی افزود: با گذشت 25 سال از تاسیس این مدرسه می توان گفت قريب به 250 نفر با مدرك سطح 2 (کارشناسی) این مرکز آموزشی علوم اسلامی فارغ التحصيل شده اند؛ لازم به ذکر است مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم در دوره هاي تمام وقت، پاره وقت و نيمه حضوري طلبه مي پذيرد و به طلاب پس از اتمام سنوات مدرك سطح 2(كارشناسي) اعطا مي کند.

اصغری درباره اهمیت تحصیل علوم حوزوی، ابراز کرد: همانطور كه مي دانيم حوزه هاي علميه، يكي از مناسب ترين  بستر هاي كمال جويي و آرمان خواهي براي خواهراني است که علاوه بر عطش یادگیری معارف قرآني و روایی هم شوق خدمت به اسلام، مكتب و همنوعان را دارند.

مدیر مدرسه علميه امام خميني(ره) رباط کریم ادامه داد: بنابراین آن بانوانی كه مي خواهند وجودي مفيد، موثر و فكري الهي و پاك داشته باشند و در حريم ارزش هاي متعالي، مبلغي كار آمد، مشاوري امين و مربي هدف شناس و تاثير گذار باشند تحصيل در حوزه هاي علميه توصيه اي بسيار مفيد براي روياندن جوانه هاي استعداد ايشان است.

وی از پذیرش طلبه در مدرسه علميه امام خميني(ره) شهرستان رباط كريم خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم همزمان با پذيرش سراسري حوزه هاي علميه خواهران از همه علاقه مندان به آموزش و تحصیل علوم حوزوي كه حداقل داراي مدرك ديپلم باشند، به صورت حضوري تمام وقت و پاره وقت همچنين نيمه حضوري ثبت نام به عمل  مي آورد.

اصغری اضافه کرد: گفتنی است مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم از میان متقاضیان واجد شرایط پس از نام نویسی و گذراندن آزمون ورودی و مصاحبه به تعداد 60 نفر پذیرش طلبه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علميه امام خميني(ره) رباط کریم با اشاره به اینکه ثبت نام در دوره پاره وقت محدودیت سنی ندارد، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت برای ثبت نام در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تا 21 مرداد ماه فرصت دارند در این مرکز اقدام به نام نویسی کنند.

یادآور می شود متقاضیان می توانند جهت دريافت دفترچه ثبت نام و اطلاع از چگونگي آن به وبگاه www.paziresh.whc.ir يا به صورت حضوری به مدرسه علميه امام خميني (ره) به نشانی رباط كريم، داووديه، شهرك فرهنگيان، انتهاي خيابان دادگستري، كوچه پيام و با شماره شماره تماس 56736659 مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات