۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۱۵۵۵۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای ۳۲ هزار عنوان برنامه انقلابی و مناسبتی در خراسان شمالی

اجرای ۳۲ هزار عنوان برنامه انقلابی و مناسبتی در خراسان شمالی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب در استان بیش از 32 هزار برنامه با عاملیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در دیدار اعضای این شورا با نماینده ولی فقیه در استان، با قدردانی از همراهی و همکاری رسانه‌ها در برنامه‌های ملی و انقلابی، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در تشویق و ترغیب مردم به حضور بیشتر در بزرگداشت مناسبت‌های مختلف دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بازوی توانمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، اضافه کرد: در برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و انقلابی اصحاب رسانه در صف نخست حضور و دعوت مردم به حضور در میدان قرار دارند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: این دستگاه جزء نهادهای عمومی غیردولتی بوده و به‌صورت شورایی فعالیت می‌کند و نقش ایجاد هماهنگی بین نهادهای مختلف در برگزاری مراسم و مناسبت‌های مختلف را دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری شایسته مردم استان در برگزاری مراسم ملی و انقلابی، اظهار کرد: در خراسان شمالی بسیاری از حواشی و مشکلات جاهای دیگر را نداریم؛ زیرا مردم همیشه در صحنه بوده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: این موضوع غلو نیست؛ بلکه شاهد مثال آن سخنان رهبری در عید 92 در پیام نوروزی و سخنرانی ابتدای سال ایشان است که به‌صورت ویژه ولایتمداری و بصیرت مردم خراسان شمالی را ذکر کردند.

وی اظهار کرد: در این سال‌ها نهادها و دستگاه‌های مختلف استان همراهی خوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشتند که این مهم به‌واسطه مدیریت صحیح نماینده ولی فقیه در استان حاصل شده است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: طبیعی است که در روند اجرای کار در برخی جاها گرهی در امور به وجود می‌آید ولی دست باکفایت و ارائه طریق نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بن‌بست‌ها را می‌شکند و راه نجات می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های اجرا شده در استان در سال گذشته، اظهار کرد: ما در سال گذشته که چهلمین سال پیروزی انقلاب بود در استان بیش از 32 هزار برنامه با عاملیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار کردیم./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
هادی رحیمی
ارسال نظرات