۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۱۵۸۲۶
در قم برگزار شد؛

جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار و فرزندان خانواده‌های سپاه

جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار و فرزندان خانواده‌های سپاه
جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج از پاسداران و فرزندان خانواده‌های سپاه استان قم در سالن بیداری جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج از پاسداران و فرزندان خانواده‌های سپاه استان قم عصر امروز در سالن بیداری جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به اینکه ازدواج سبب توسعه رزق و روزی انسان می شود، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم تصریح فرموده است که پس از ازدواج روزی انسان ها را افزایش می دهد و انسان نباید از هراس مسائل مادی از امر ازدواج سر باز زند.

وی با بیان اینکه کانون خانواده به دلیل هجمه سنگین و جنگ خانمان برانداز فرهنگی در معرض تهدید قرار گرفته است، بیان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج سبب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود؛ کمال وجودی انسان آن است که ازدواج کرده و کانون خانواده را به عنوان یک کانون الهی تشکیل دهد.

حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به اینکه مادیات قوام زندگی را تضمین نمی کند، گفت: البته مادیات در زندگی اثر دارد، اما نباید قوام زندگی را به آن دانست، بلکه ما باید به وسیله مودت، رحمت، عشق، محبت و قناعت قوام زندگی و کانون خانواده را سالیان سال تضمین کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت قناعت پیشگی در زندگی مشترک یادآور شد: زندگی که در آن مودت و رحمت وجود نداشته باشد پایه هایش به آسانی و سادگی متزلزل شده و از بین می رود.

گفتنی است، سخنرانی حجت الاسلام عشقی و نمایش‌های طنز ازدواج‌های پایدار و ناپایدار، معرفی ازدواج‌های موفق، برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، رونمایی از تابلوی هنری یادبود سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و قرائت دسته جمعی میثاق نامه ازدواج آسان و پایدار بخش‌های دیگری از این مراسم بود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات