۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۱۶۰۰۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

تلاش برای راه اندازی مرکز مانیتورینگ شبهات در فضای مجازی

تلاش برای راه اندازی مرکز مانیتورینگ شبهات در فضای مجازی
حجت الاسلام نبی زاده با اشاره بر ضرورت تبلیغ در فضای مجازی، گفت: با هم افزایی سپاه استان تلاش داریم مرکز مانیتورینگ شبهات در فضای مجازی را راه اندازی کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدمهدی نبی زاده، رییس اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سازمان در ایام پیش رو (عید غدیر، محرم و اربعین) برنامه‌های مختلفی اعم از اعزام مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان به ویژه مناطق حاشیه‌ای و روستایی، ساماندهی مبلغان و مداحان، تلاش برای عمق بخشی به سخنرانی‌ها و نظم در حرکت هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری را دنبال می‌کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در عید غدیر به دنبال برگزاری برنامه‌های شاخص هستیم، افزود: همه ساله برنامه‌های شاخص عید غدیر در شهر‌ها برگزار می‌شود، اما اگر برنامه‌های محوری دیگر به ویژه در حوزه بانوان دنبال شوند، از اهمیت به سزایی خواهد داشت.

این مقام مسؤول نگاه ویژه به اربعین سال ۹۸ را خواستار شد و گفت: با توجه به برداشته شدن ویزا قطعا افزایش زائران را خواهیم داشت؛ از این رو برنامه‌ها و تدارکات ویژه‌ای از هم اکنون باید مدنظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه مرز شلمچه تنها مرز برای تردد زائران خارجی جهت شرکت در اربعین است، بیان داشت: در اربعین حساب ویژه‌ای برای خوزستان در نظر گرفته می‌شود که در این باره سال گذشته ضمن اعزام مبلغ و حمایت از فعالیت مواکب و هیأت‌ها بنا داریم در سال جاری حمایت‌های مضاعفی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رسالت و وظیفه جدید سازمان تقویت اراده مردم برای مبارزه تمدنی است، خاطرنشان کرد: امروزه جنگ تمدن‌ها را شاهد هستیم، پیروزی در چنین جنگی با تقویت اراده و توان مردم حاصل می‌شود؛ از سوی دیگر سازمان تبیین اسلام ناب محمدی، مهندسی زیست بوم فرهنگی تبلیغی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب سه مأموریت سازمان هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: مردمی سازی تبلیغ دین، پیوست خدمات اجتماعی به تبلیغ دین، جوانگرایی و مسجدمحله محور محله مسجدمحور راهبرد‌های سازمان هستند.

این مقام مسؤول با بیان فعالیت نحله‌های انحرافی در استان برای بهره گیری از عوام جهت تبلیغ عقایدشان، عنوان داشت: در این باره با قرارگاه فرهنگی خاتم‌الانبیاء، قرارگاه امنیتی ابوالفضل، قرارگاه صاحب‌الأمر حوزه به مشورت پرداختیم و اعلام همکاری کردیم البته علی رغم اینکه دشمن بیشترین سرمایه گذاری را روی خوزستان دارد با این حال خوزستان، تنها استانی است که مردمانش شیعی و محب اهل بیت (ع) هستند.

حجت الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه معتقد و تأکید فراوانی بر تبلیغ در فضای مجازی دارد، تصریح کرد: در این باره با هم افزایی سپاه استان تلاش داریم مرکز مانیتورینگ شبهات در فضای مجازی برای پاسخگویی آنلاین را راه اندازی کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات