۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۱۶۰۷۹
امام جمعه موقت کاشان:

میوه تفکر ما می توانیم استقلال و خودکفایی در حوزه نظامی و دفاعی است

میوه تفکر ما می توانیم استقلال و خودکفایی در حوزه نظامی و دفاعی است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: تفکر ما می‌توانیم از سوی امام و رهبری به جوان‌های ایرانی انتقال داده شد و میوه آن استقلال و خود کفایی در حوزه نظامی و دفاعی کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهیدان محمود، قدمعلی و عبدالله مهمان نواز به دلایل شکست آمریکا اشاره کرد و افزود: یکی از دلائل شکست دشمن که در قرآن به آن تأکید شده و رهبری نیز به آن اشاره کرد، استقامت ملت ایران در برابر دشمن است.

وی افزود: خداوند در قرآن مکرر از جبهه اسلام خواسته است در برابر دشمن استقامت کنند و ملت ایران امروز چهل سال است با وجود تهدیدها و تحریم ها و مشکلات پیش رو اما همچنان با استقامت و مقاومت در مقابل دشمن ایستاده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه امروز بعد از 40 سال شاهد به بار نشستن میوه درخت استقامت ملت ایران در برابر دشمن هستیم اظهار داشت: صبر و ظفز دوستان قدیم یکدیگر هستند و بعد از صبر نوبت ظفر است و امروز شاهد ظفر ملت ایران هستیم و به زودی نابودی کامل دشمن را رقم خواهیم زد.

وی از خودباوری و ما می توانیم به عنوان یکی دیگر از دلایل شکست دشمن در برابر ملت ایران نام برد و افزود: دشمن از ابتدای انقلاب نمی توانیم را به ملت ایران القا می کرد، اما ملت ایران نشان داد هر آنچه را که اراده کند خواهد توانست.

امام جمعه موقت کاشان گفت: تفکر ما می توانیم از سوی امام خمینی(ره) به جوان های ایرانی انتقال داده شد و میوه آن استقلال و خود کفایی در حوزه نظامی و دفاعی کشور است.

وی پیشرفت نظامی ایران را دستاورد و میوه شیرین خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی دانست و تأکید کرد: امروز کشور ایران و آسمان ایران امن است و دشمن می داند توان حمله نظامی به ایران را ندارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار از وجود ولایت فقیه و رهبری به عنوان یک رهبر حکیم و مقتدر و شجاع در جهان و یکی دیگر از عوامل شکست دشمن و شکست ناپذیری ملت ایران نام برد و ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب تنها رهبری در جهان است که یک تنه در مقابل استکبارجهانی ایستاده است.

وی استقامت امروز ملت ایران و خودکفایی نظامی جمهوری اسلامی ایران را به واسطه داشتن ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: ریشه و پایه و اساس استقامت ملت ایران از رهبر معظم انقلاب است که دائم در حال پمپاژ و تزریق امید و استقامت به ملت ایران است.

حجت الاسلام اسلامی تبارگفت: ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران امروز کسی است که فراتر از زمان و بالاتر از لیاقت ما است و هنوز رهبر مقتدر و حکیم خود را نتوانسته ایم بشناسیم و آیندگان خواهند شناخت.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز کشور با وجود همه مشکلات با سرعت در حال حرکت روبه جلو است به برکت وجود رهبری است.

وی یادآور شد: مشکلات وجود دارد و افت و خیزهایی نیز مشاهده می شود اما حرکت ملت ایران روبه جلو است و عقب گرد ندارد./1307/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات