۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۱۶۴۸۸

امام جمعه قهستان منصوب شد

امام جمعه قهستان منصوب شد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طی حکمی حجت الاسلام راستگو را به مدت سه سال به عنوان امام جمعه قهستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طی حکمی حجت الاسلام محمد راستگو را به مدت سه سال به عنوان امام جمعه قهستان منصوب کرد.

حجت الاسلام راستگو پیش از این نیز امام جمعه شهر مرزی درح بوده که منشاء خدمات زیادی به مردم شده است؛ قهستان در شهرستان درمیان از سال 78 به شهر ارتقا یافته است.

همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز طی پیامی از تلاش و زحمات ارزشمند و متعهدانه حجت الاسلام محمد راستگو امام جمعه سابق درح قدردانی کرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: بدین وسیله از زحمات ارزشمند و تلاش‌های متعهدانه جنابعالی در دوران امامت جمعه در شهر مرزی درح شهرستان سربیشه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

مردم سخت‌کوش، متدین و وفادار آن منطقه در همه‌ی دوران‌های نظام جمهوری اسلامی همواره نقش آفرین بوده و در مسیر ولایت و پیشتیبانی از ولی امر مسلمین گام برداشته‌اند.

دوام توفیقات روزافزون جنابعالی را در سنگر جدید امامت جمعه شهر متدین و انقلابی قهستان در سایه پربرکت حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوندمنان مسئلت دارم.

انتظار می‌رود که در این سنگر مهم از همه‌ی ظرفیت‌های فرهنگی، انقلابی و اجتماعی، برای خدمت به آن مردم شریف بخصوص جوانان عزیز استفاده نمائید./9314/د101/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات