۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۱۷۰۴۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آزادگان الگوی واقعی صبر و استقامت هستند

آزادگان الگوی واقعی صبر و استقامت هستند
نماینده مجلس خبرگان رهبری از آزادگان به عنوان نماد ایستادگی، صبر و مقاومت یاد کرد و گفت: آزادگان با تحمل سختی‌های ناشی از اسارت، مقاومت خود را به جهانیان نشان دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از آزادگان با تبریک سالروز بازگشت تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان با صبر و استقامت خود در برابر دشمن پیروز شدند.
 
وی از آزادگان به عنوان نماد ایستادگی، صبر و مقاومت یاد کرد و افزود: آزادگان با تحمل مشکلات و سختی‌های ناشی از اسارت، ایستادگی و مقاومت را به جهانیان نشان دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در  هشت سال دفاع مقدس است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رزمندگان کشورمان بی ادعا در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند، افزود: اگر آن تلاش‌ها و مجاهدت‌ها نبود امروز کشورمان این گونه عزتمندانه در عرصه‌های داخلی و خارجی نقش آفرینی نمی‌کرد.
 
وی با بیان این که آزادگان به حتم قهرمانان بی ادعایی هستند که برای دفاع از تمامیت ارضی کشورشان به جبهه‌های علیه باطل رفتند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما امنیت، آرامش و آسایش خود را مرهون و مدیون مجاهدت‌های این افراد هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آزادگان سرافراز با تکیه بر ایمان و ارزش‌های الهی و انقلابی خود سختی‌ها و مشکلات ناشی از اسارت را تحمل کردند، بیان داشت: این انسان‌های سرافراز بهترین الگو برای جامعه امروز جهت برون رفت از مشکلات و بحران‌ها هستند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر اراده و ایمان الهی آزادگان سرافراز نبود تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از اسارت بسیار سخت و طاقت فرسا بود، بیان داشت: این ایستادگی و مقاومت آزادگان موجب شکست دشمنان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان ملت ایران امروز نیز با تلاش‌های مذبوحانه خود می‌کوشند تا زمینه تضعیف انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنند، گفت: اما در طول این چهار دهه همه توطئه‌های دشمنان با بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات