۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۱۷۱۹۸
معاون اول قوه قضاییه:

اجرای عدالت و خدمت به مردم وظیفه مسؤولان است

اجرای عدالت و خدمت به مردم وظیفه مسؤولان است
معاون اول قوه قضاییه گفت: باید در جهت اجرای عدالت، تحقق عدالت و گسترش عدالت به مردم خدمت کرد، خدمت بی منت و خالصانه که موجب رضای خدا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: عید غدیر روز بزرگی برای بشریت و تمام جهان هستی و روز اکمال دین و اتمام نعمت است.

وی گفت: این نعمت بزرگ که به برکت امام راحل در چهل سال انقلاب اسلامی احیا شده دین اسلام و تا حدودی آنچه که از منویات ایشان بوده تحقق پیدا کرده است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: باید در جهت اجرای عدالت، تحقق عدالت و گسترش عدالت به مردم خدمت کرد، خدمت بی منت و خالصانه که موجب رضای خدا شود.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی، تصریح کرد: علیرضا صیفی رئیس کل دادگستری سابق استان زحمات و خدمات زیادی ارائه کرده و به لحاظ برخی از مشکلات شخصی بازنشسته می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس کل دادگستری جدید استان باید کسی باشد که خصوصیات این استان را داشته باشد و بتواند این وظیفه و رسالت بزرگ که بر دوش قوه قضاییه است را به صورت صحیح انجام دهد.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری جدید استان مدیری دلسوز و آشنا به امورات قضایی است و 21 سال در سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت بوده است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار کرد: رئیس کل دادگستری استان باید حوزه قضایی را با مشورت بزرگان و نماینده ولی فقیه در استان انجام دهد و کمک مشورتی و عملی بگیرند.

وی افزود: در طول چهل سال انقلاب اسلامی تلاش زیادی شده اما برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و باید این فاصله را کاهش داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0