۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۷۶۲
سردار کارگر در دیدار با امام جمعه شهرکرد:

کار مخلصانه و جهادی مهمترین نیاز امروز کشور است

کار مخلصانه و جهادی مهمترین نیاز امروز کشور است
سردار کارگر گفت: اعتقاد ما بر این است هر کجا با اخلاص و جهادی عمل کردیم، موفق شده ایم که این تفکر مهمترین نیاز امروز کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شامگاه شنبه ۲ شهریورماه، در دیدار با امام جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه ما مدیون از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن هستیم، خاطرنشان کرد: انتقال ارزش ها، رشادت‌ها و سبک زندگی این سه گروه به نسل جوان و عموم افراد جامعه مهمترین رسالت بنیاد حفظ آثار است.

وی با بیان اینکه در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکنون موفق بوده ایم، اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت در ۵ سال گذشته به میزان ۲۰ سال کار کرده ایم و این لطف الهی به ما است.

سردار کارگر با اشاره به اینکه خوشبختانه در بحث دفاع مقدس همدلی و اتحاد خوبی بین مردم و مسؤولان وجود دارد، افزود: کم و کاستی‌هایی که در این زمینه وجود دارد به خاطر پیگیری‌ها است که باید این مشکل با همکاری همه دستگاه‌ها برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه نفس شهدا به جوانان امروز به خوبی منتقل شده است، ادامه داد: اعتقاد ما بر این است هر کجا با اخلاص و جهادی عمل کردیم، موفق شده ایم که این تفکر مهمترین نیاز امروز کشور است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه انتظار ما از استاندار و شهردار شهرکرد در بحث تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان بسیار بیشتر است، ابراز کرد: ان شاءالله تا دهه فجر دو فاز اصلی باغ موزه استان را تکمیل و افتتاح خواهیم کرد.

سردار کارگر با تأکید بر اینکه باغ موزه دفاع مقدس پاتوقی برای رزمندگان هر استان است، خاطرنشان کرد: به یقین راه اندازی باغ موزه سبب می‌شود ارتباط بین نسل گذشته با نسل امروز به خوبی برقرار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسؤولیت ساماندهی کل راهیان نور نیز بر عهده این مجموعه است، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۷ میلیون نفر از مناطق عملیاتی در راهیان نور بازدید کردند که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها را جوانان با سن بین ۱۵ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دادند.

در ابتدای این دیدار نیز منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد ساختمان باغ موزه استان انجام شده است، گفت: در حال تدوین دانش نامه دفاع مقدس استان هستیم که یکی از معتبرترین منابع برای آیندگان است.

وی با بیان اینکه نقش استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بسیار کارگشا بوده است، خاطرنشان کرد: به لطف الهی همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داریم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات