۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۱۷۸۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

روحانیان و دانشگاهیان امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند

روحانیان و دانشگاهیان امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند
حجت الاسلام رضایی گفت: تمام اقشار همچون روحانیان، مدرسان، دانشجویان و دانشگاهیان باید امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند و برنامه‌ریزی جدی در این خصوص داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش روز مباهله اظهار داشت: مباهله روز غلبه اسلام بر کفر و تسلیم کفر در برابر اسلام بوده و نیاز است برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای اینگونه روزهای خاص انجام شود.

وی گفت: قیام امام حسین(ع) فرصتی مناسب برای هدایت و نجات بشریت و عامل حفظ اسلام بود که اگر این قیام انجام نمی‌شد امروز اسلام یزیدی وجود داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امام حسین(ع) مسأله امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دادند که امروز این فریضه مهم مغفول مانده است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: تمام اقشار همچون روحانیان، مدرسان، دانشجویان و دانشگاهیان باید امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنند و برنامه‌ریزی جدی در این خصوص داشته باشند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر را باید ابتدا از خانواده خود آغاز و در جامعه گسترده کرد و باید هر کدام از افراد جامعه نسبت به وظایف اجتماعی و فردی خود احساس مسؤولیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب نیز بر اساس نیاز جامعه و اولویت‌بندی‌ها وارد میدان شوند و باید شورای فرهنگی هیأت‌های مذهبی هفتگی برگزاری شود.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: همزمان با ماه محرم نیز همایش و اجتماع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر نیمه شهریورماه امسال برگزار می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات