۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۷۹۶۷
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

ایام محرم ۱۲۰ استاد در سراسر کشور دوره‌های ویژه خانواده را آموزش می‌دهند

ایام محرم ۱۲۰ استاد در سراسر کشور دوره‌های ویژه خانواده را آموزش می‌دهند
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در ایام محرم دوره‌های ویژه خانواده برگزار می‌شود، به همین منظور ۱۲۰ استاد برای آموزش استادان دیگر به سراسر کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام میرمحمدیان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی امروز در نشست تشریح طرح ملی «شمیم حسینی» و «مهر تحصیلی» که در سازمان اوقاف برگزار شد، گفت: در ایام محرم یکی از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ به سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه در ایام محرم دوره‌های ویژه خانواده برگزار می‌شود، عنوان کرد: به همین منظور ۱۲۰ استاد به سراسر کشور اعزام می‌شوند که با آموزش استادان دیگر کارگاه‌های آموزشی برای آحاد مردم برگزار کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی درباره برنامه امسال سازمان تبلیغات برای هیات‌های مذهبی اظهار کرد: امسال برنامه‌های محرم سازمان تبلیغات در مشارکت با سازمان اوقاف برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی و ثبت هیئت‌ها در سامانه «بیرق» انجام شده است.

حجت‌الاسلام میرمحمدیان با بیان اینکه سعی شده برنامه خدمات به هیات‌ها ساده و آسان باشد، تصریح کرد: به همین منظور نمایشگاهی با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات در امامزادگان و بقاع متبرکه برپا می‌شود که به محض درخواست نماینده هیات بن‌های حمایتی به آنها ارائه شود.

وی درباره غنی‌سازی محتوایی هیات‌ها اظهار کرد: افزون بر حمایت‌های مادی برنامه‌ریزی شده است که درباره غنی‌سازی محتوایی نیز اقدامات موثری صورت گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی درباره هیات‌های تحت حمایت، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات ۹۰ هزار هیات را در سراسر کشور شناسایی کرده که امسال یک سوم یعنی ۳۰ هزار هیات تحت پوشش حمایتی قرار می‌گیرند که شامل ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی و ۳۰ درصد تخفیف در خرید اقلام است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات