۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۸۳۲۲
خانم بیگ زاده خبر داد؛

اعزام ۲۰ دختر دانش آموز مناطق محروم به مشهدمقدس

اعزام ۲۰ دختر دانش آموز مناطق محروم به مشهدمقدس
خانم بیگ زاده از اعزام ۲۰ دختر دانش آموز مناطق محروم کانتکس و کارون در قالب طرح معصومه‌های بهشتی به مشهدمقدس خبر داد.
خانم بیگ زاده، مسؤول تشکلات امور بانوان آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام ۲۰ دختر دانش آموز مناطق محروم کانتکس و کارون در قالب طرح معصومه‌های بهشتی به مشهدمقدس خبر داد و گفت: این دختران در رشته‌های سرود، خوشنویسی و تئاتر و هنر‌های تجسمی فعالیت دارند و دوره‌های مرتبط با چنین رشته‌هایی از سوی آستان برای آن‌ها برگزار شده است.

مسؤول تشکلات امور بانوان آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه آستان توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارد، عنوان داشت: نزدیک به ۲۱۰ خادم یار خواهر در سطح اهواز هستند که به نوبه خود با تقسیم اهواز به ده منطقه تلاش می‌کنیم با حضور در هر منطقه به بررسی محرومیت‌ها و مشکلات بپردازیم.

خانم بیگ زاده با بیان اینکه در جلسات خانگی پیگیر و جویای اوضاع خادم یاران هستیم، افزود: همایش‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای خادم یاران در نظر گرفتیم و به مرور زمان انسجام و یکپارچگی بیشتری از فعالیت بانوان خادم یار را شاهد خواهیم بود.

وی در رابطه با کارآفرینی برای بانوان در مناطق محروم خاطرنشان کرد: ۱۰ تا ۱۲ نمایشگاه با حضور بانوان کارآفرین سرپرست خانواده در سراسر استان و با کمک‌های مردمی برگزار شد و در این میان هیچ هزینه‌ای از بانوان کارآفرین اخذ نمی‌شود وهر آنچه از فروش تولیدات و محصولات به دست می‌آورند، به خودشان تعلق می‌گیرد.

مسؤول تشکلات امور بانوان آستان قدس رضوی در خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های محله‌ای اظهار داشت: در جشنواره خاتون که در مشهدمقدس برگزار شد، بانوان کارآفرین استان عضو آستان شرکت کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات