۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۱۸۷۰۲
در روز دهم محرم برگزار می‌شود؛

اقامه نماز ظهر عاشورا و مقتل خوانی در مدرسه المهدی مسجدسلیمان

اقامه نماز ظهر عاشورا و مقتل خوانی در مدرسه المهدی مسجدسلیمان
حجت الاسلام ساری از اقامه نماز ظهر عاشورا و مجلس مقتل خوانی در مدرسه المهدی مسجدسلیمان خبر داد.
حجت الاسلام امین ساری، مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام مبلغ به مساجد و هیأت‌های مذهبی خبر داد و گفت: در خود حوزه مراسم عمومی عزاداری سیدالشهدا با حضور اقشار مختلف از شامگاه گذشته آغاز و به مدت ۱۱ شب ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان با بیان اینکه سخنران، منبرخوان، روضه خوان و مداحان مراسم عمومی عزاداری امام حسین (ع) همگی از اساتید حوزه هستند، اظهار داشت: ۳۵ مبلغ در سطح شهر به فعالیت تبلیغی می‌پردازند، اما در روستاها، مبلغان از سوی سازمان تبلیغات اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام ساری ادامه داد: محور فعالیت‌های تبلیغی طلاب به ترتیب بیانیه گام دوم انقلاب، خانواده، بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی است.

وی پیرامون وظیفه مبلغان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: تشریح و توضیح بیانیه برای عموم نخستین اقدام طلاب باشد، مردم به صدور بیانیه از سوی رهبری واقف، اما اطلاعی از محتوا و اهداف ندارند که با جا افتادن آن در میان مردم و مسؤولان بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مدیر مدرسه المهدی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه بخش زیادی از بیانیه گام دوم دربرگیرنده آیات و روایات است، عنوان داشت: در صورت عمل و حرکت در مسیر بیانیه، بسیاری از مشکلات پیش رو در ۴۰ سال آینده برطرف خواهند شد.

حجت الاسلام ساری بیان داشت: در روز دهم محرم اقامه نماز ظهر عاشورا و مجلس مقتل خوانی در حوزه برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات