۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۹۲۹۲

حضور تبلیغی طلاب مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در پارک‌ها

حضور تبلیغی طلاب مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در پارک‌ها
حجت الاسلام خوشبین گفت: طلاب مدرسه صاحب الزمان ماهشهر در پارک‌ها و اماکن تفریحی برای برگزاری برنامه‌ها و بازی‌های اسلامی حضور پیدا می‌کنند.
حجت الاسلام رضا خوشبین، مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری جلسه توجیهی ویژه مبلغان در پیش از آغاز ماه محرم با محوریت شیوه‌های تبلیغی در مساجد و مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: این جلسه با همکاری سازمان تبلیغات و طی یک روز برگزار شد؛ از سوی دیگر جلسه توجیهی ویژه مبلغان اعزامی به شرکت ها، ادارات و نهاد‌های دولتی با توجه به درخواست‌های مکرر، برگزار شد.

مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر با اشاره به فعالیت تبلیغی و برپایی منابر سخنرانی متعدد از سوی طلبه‌ها عنوان داشت: هیأت فاطمیون شهرستان متشکل از اساتید، طلاب و معاونان مدرسه است که ضمن دعوت از سخنرانان مطرح استان قم، روزانه مراسم عزاداری هیأت از شبکه سه ملی پخش می‌شود.

حجت الاسلام خوشبین با بیان اینکه سبک جنوبی مداحی از سوی مداحان هیأت مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پیگیر آن هستیم تا طلاب و اساتید ما با حضور در مدارس به آموزش دانش آموختگان بپردازند، از سوی دیگر تلاش داریم تا جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی مرتبط را در پارک‌ها برای عموم اجرا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از عموم در روز‌های تعطیل به مکان‌های تفریحی شهرستان می‌روند، بنابراین بنا داریم تا بازی‌ها و برنامه‌های متناسب با آموزه‌های دینی را در پارک‌ها و اماکن تفریحی برای کودکان و خانواده‌ها برگزار کنیم./۹۴۵۶/ت303/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات