۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۲۰۸۸۹

عیادت نماینده آیت الله نجفی از مجروحان حادثه روز عاشورا کربلا

عیادت نماینده آیت الله نجفی از مجروحان حادثه روز عاشورا کربلا
نماینده حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مجروحان حادثه روز عاشورا کربلا عیادت و با خانواده شهدای این حادثه دیدا کرد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف به عیادت جمعی از مجروحان حادثه روز عاشورا در کربلا معلا رفت.

حجت الاسلام نجفی به همراه جمعی از اعضا دفتر حضرت آیت الله نجفی ضمن حضور در بیمارستان کربلا مقدس از نزدیک در جریان روند درمان مجروحان این حادثه قرار گرفت و از تلاش کادر درمانی تقدیر و تشکر کرد.

وی از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان را مسالت کرد.

همچنین مدیر دفتر این مرجع تقلید با جمعی از خانواده های شهدای حادثه کربلا دیدار و سلام حضرت آیت الله نجفی را به آنان ابلاغ کرد.

از سوی دیگر حجت‌الاسلام صحبت الله رحمانی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: در این حادثه که به علت ازدحام بیش از حد جمعیت عزاداران حسینی به وقوع پیوست، ۳۶ تن جان خود را از دست داده و 122 نفر نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: به منظور روشن شدن هر چی بیشتر علت وقوع این حادثه و آمار جان باختگان و مجروحان به خصوص در مورد ایرانیان، ستادی متشکل از کنسولگری ایران در کربلا، هلال احمر، دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق وحج و زیارت تشکیل شده است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: منابع وزارت بهداشت عراق نیز ضمن تایید این مهم اعلام داشتند که این حادثه به علت ریزش یا فرورفتگی مکان مورد نظر رخ نداده بلکه تنها به دلیل ازدحام جمعیت عزاداران بوده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
شما تنها همین یک عکس رو از شیخ علی نجفی دارید؟
0
0
سالک جاده کربلا به قدس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
اخبار نجف در رسا چند روزیه که کار نمیشه. فکر کنم خبرنگارتون رفته بود مسافرت!
0
0