۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۲۱۴۹۸
از ۲۸ شهریورماه؛

مجلس روضه خانگی دهه پایانی محرم از سوی آیت الله شفیعی در حال برگزاری است

مجلس روضه خانگی دهه پایانی محرم از سوی آیت الله شفیعی در حال برگزاری است
مراسم روضه خانگی آیت‌الله شفیعی به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در بیت معظم له در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم روضه خانگی آیت الله شفیعی از علمای خوزستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) در بیت معظم له برگزار شد.

مراسم روضه خانگی در میان مردم و به ویژه علمای سرشناس هر استان یک سنت حسنه و قدیمی است که از گذشته در خوزستان هم رواج دارد و به مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود.
                                        پ/مجلس روضه خانگی دهه پایانی محرم از سوی آیت الله شفیعی در حال برگزاری است
آیت الله سید علی شفیعی از علمای خوزستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز به مناسبت دهه پایانی ماه محرم الحرام، اقدام به برپایی مراسم روضه باحضور عموم مردم ولایتمدار خوزستان می‌کند.

این مراسم هرساله به مدت ده شب و با سخنرانی و روضه خوانی همراه است و در آن عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) به ذکر مصیبت حضرت می‌پردازند.

مراسم روضه خانگی آیت الله شفیعی از علمای خوزستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری از ۲۸ شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۶ مهرماه ادامه دارد.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون آیت الله موسوی جزایری نماینده مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان و دیگر شخصیت‌های استانی شرکت کردند.

از سوی دیگر علمای استان خوزستان اعم از آیت الله کعبی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله حیدری دیگر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز مراسم روضه برپا شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات